اعلانیه
اعلانیه

آشنا شوید: PGA Tour Superstore CMO Matt Corey

مت کوری مدیر بازاریابی PGA TOUR Superstore است. سوپراستورهای PGA Tour که متعلق به بنیانگذار The Home Depot و مالک آتلانتا فالکونز، آرتور بلنک است، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آجر و ملات در ایالات متحده است، با مکان‌های خرده‌فروشی گلف و تنیس به طور متوسط ​​50000 فوت مربع.

کوری به‌عنوان مدیر ارشد مالی، علاوه بر مدیریت کسب‌وکار تجارت الکترونیک در فروشگاه‌های بزرگ PGA، بر تمامی استراتژی‌های بازاریابی نظارت دارد.

او کار خود را با ایجاد استراتژی‌های کسب‌وکار اینترنتی برای BellSouth و Home Depot آغاز کرد – مدل‌های کسب‌وکار جدیدی را در ابتدای اینترنت ایجاد کرد، زمانی که مارک‌ها فقط برای قرار دادن URL خود در تبلیغات تلویزیونی لابی می‌کردند.

کوری بیش از 20 سال تجربه بازاریابی در بازاریابی ورزشی، خرده فروشی، تجارت الکترونیک، بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی دارد. قبل از پیوستن به PGA TOUR Superstore در پاییز گذشته، او مدیر بازاریابی Mass Relevance، یک شرکت مدیریت رسانه های اجتماعی در آستین، تگزاس بود. قبل از Mass Relevance، کوری هفت سال را به عنوان مدیر بازاریابی برای فروشنده گلف گلف اسمیت گذراند.

کوری با تخصص در بازاریابی و استراتژی عملیاتی، همچنین به عنوان معاون بازاریابی شرکت بمبئی و مدیریت تجارت الکترونیک برای The Home Depot فعالیت کرد.

کوری می‌گوید: «هدف شخصی من این است که برندی را که برای آن کار می‌کنم – مستقیماً یا در نقش مشاوره – بهتر از همیشه بسازم، و الهام بخشیدن به همکاران و مشتریانمان و معنادار کردن برندمان و مربوط به زندگی آنها است.”

Get To Know:
  • سن: 47
  • مرکز: آتلانتا
  • Apple یا Android؟ Apple
  • اولین شغل: Paperboy
  • سرگرمی: مسابقات سخت مادر
  • اولین ماشین: فورد موستانگ

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

iPhone – همه چیز روی آن وجود دارد!

آیا می‌توانیم به صفحه اصلی تلفن شما نگاهی بیندازیم؟

Matt Corey's phone

از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

WAZE تا من را بدون دریافت بلیط سرعت به محل کار برگرداند.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

AdWeek و Mashable برای الهام بخشیدن به ایده های بازاریابی و نام تجاری.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

برنامه P90X برای دیدن تمرین روزانه چیست.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

در حالی که دوست دارم بگویم که من هر روز یک وقت سه راهی دارم، اما خرده فروشی است بنابراین فرصتی نیست!

اگر برای بازدید از فروشگاه‌های خود یا شرکای فروشنده خود به سفر نمی‌روم، یک روز معمولی صرف بررسی نتایج فروش روز قبل، کار بر روی کمپین‌های آینده، استراتژی‌سازی در مورد فرصت‌های کلیدی بازاریابی محلی، ایجاد فرصت‌های روابط عمومی و بهبود مستمر می‌شود. وب سایت از دیدگاه محتوا، طراحی و UIX.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

انتخاب این شغل جدید. من در آگوست 2013 به سوپراستور PGA TOUR پیوستم. ما به سرعت در حال رشد هستیم و آینده بسیار روشن است.

در 12 ماه گذشته چند مایل سفر کرده اید؟

احتمالاً حدود 100000 مایل، به اندازه کافی برای Platinum خوب است، اما نه کاملاً Diamond در Delta.

در سفر اخیر برای بازدید از شریک فروشنده گلف پراید، باید به Pinehurst بروم – که فقط غرق در تاریخ و سنت است. Pinehurst میزبان مسابقات آزاد US 2014 است که در ژوئن امسال برگزار می شود. این یک زمین گلف و استراحتگاه زیبا است.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

آماده شدن برای رشد عظیم. ما قرار است کسب و کار خود را هر سه سال دو برابر کنیم، بنابراین برای شش سال آینده این به معنای چهار برابر شدن تعداد فروشگاه‌های ما است.

آماده‌سازی سازمان با یافتن افراد بزرگ، الهام بخشیدن به آنها و هدایت یک برند قوی و استراتژی بازاریابی برای حمایت از این رشد، همگی در روز و شب در ذهن شماست.

آیا می‌توانید درباره کمپین یا پروژه کاری که می‌خواهید انجام دهید به ما بگویید؟

از آنجایی که من اخیراً در سوپراستور PGA TOUR شروع به کار کردم، هنوز «اجازه کاری» ندارم.

به‌عنوان یک بازاریاب، از هر کمپین یاد می‌گیرید و بر اساس آن کار می‌کنید. همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد.

در مورد افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند به من بگویید.

مادر من که در 29 سالگی از دنیا رفت. او با دادن چند توصیه عالی به من زمینه را برای کل زندگی حرفه ای من فراهم کرد. او قانون 10 ساله را داشت که این بود که اگر چیزی در محل کار – یا حتی در زندگی شخصی شما – شما را تحت فشار قرار می دهد، باید متوقف شوید و از خود بپرسید که آیا قرار است این “چیز” را ده سال به خاطر بسپارید. از حالا. اگر بله، پس شاید ارزش کمی استرس را داشته باشد.

اگر احتمالاً این 10 سال دیگر را به خاطر نمی آورید، روی چه چیزی استرس دارید؟ عالی. من از این با هر گزارش مستقیمی که در 20 سال گذشته داشته ام استفاده کرده ام.

یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

خیر. 1 اشتیاق است. آیا واقعاً از کاری که انجام می‌دهید هیجان‌زده هستید و به دیگران الهام می‌دهید؟

خیر. 2 انرژی است. شما باید هر روز آن را بیاورید.

خیر. 3 خلاقیت است. در بازاریابی، اگر ایده های جدیدی نداشته باشید، کار خیلی طولانی نخواهید داشت.

خیر. 4 این است که شما باید مشارکت داشته باشید. همه یک نابغه بازاریابی هستند و شما باید مایل باشید به نظرات گوش دهید، نظرات دیگران را جویا شوید، برای تغییر آماده باشید و سپس تصمیم بگیرید.

می‌توانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟

من یک کتاب بسیار باز هستم… شاید در طول فیلم های ترسناک صحبت می کنم.

چرا وارد بازاریابی شدید؟

من در ارتباطات – روابط عمومی – به دلیل شیفتگی به اینکه چگونه مارک ها پیام های خانگی را هدایت می کنند و چگونه خود را در جهان قرار می دهند شروع کردم. این جذابیت منجر به بازاریابی، چه سنتی و چه دیجیتال و اجتماعی می شود.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟

هیچکدام – من در شغل و مسیر شغلی عالی برای خودم هستم.

دفتر شما چگونه به نظر می رسد – هر شیء احساسی؟

من وقت خود را در دفتر نمی گذرانم، و صادقانه بگویم که به دفاتر یا دیوارها اعتقادی ندارم.

من چند عکس امضا و راکت تنیس عالی از راجر فدرر و پیت سامپراس در خانه دارم، و همچنین چیزهای گلف فوق‌العاده‌ای از فیل میکلسون و دیگر حرفه‌ای‌ها دارم.

من یک مورد احساسی دارم. این یک حیوان عروسکی است – یک مرغ دریایی – که وقتی من در گلف اسمیت کار می کردم، سه نفر از ما دور هم جمع شدیم. میرکات ها به هم می چسبند، آنها یک دسته هستند. آنها به هر حال پشت یکدیگر هستند. اگر تیم‌های خوب می‌خواهند شگفت‌انگیز باشند، این راهی است که باید عمل کنند.

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

سوال نهایی توسط فرد رایشلد. خواندن خوبی است و فلسفه موفقیت تجاری را بسیار ساده نگه می دارد.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

من عاشق کاری هستم که خطوط هوایی دلتا با ویدیوهای ایمنی در حین پرواز انجام داده است. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند خود را چندان جدی نگیرند و ویدیوهای بسیار سرگرم‌کننده و عجیبی ایجاد کرده‌اند که مسافران در واقع به آن‌ها توجه می‌کنند.

بسیاری از کسب‌وکارها در دنیای ما فکر می‌کنند که اگر در حال تفریح ​​هستید، نباید به اندازه کافی سخت کار کنید. برعکس است. اگر بتوانید در محل کار و با نام تجاری خود سرگرم شوید، می توانید الهام بخش مشتریان و ایجاد طرفداران متحیر مادام العمر باشید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *