اعلانیه
اعلانیه

چگونه توییتر قصد دارد مشکل رشد کاربران خود را برطرف کند

twitter-monthly-users

اولین گزارش درآمد تویتر بسیار متفاوت بود. امروز: از نظر درآمد قوی است، اما از نظر تعداد کاربران ضعیف است.

پایگاه کاربر فعال ماهانه توییتر (MAU) در پایان سه ماهه چهارم به 241 میلیون نفر رسید، اما این تنها افزایش 9 میلیون کاربر در طول سه ماهه است. این کمترین افزایش سه ماهه در MAU در دو سال تقویمی گذشته است. در ایالات متحده، توییتر در سه ماهه چهارم تنها یک میلیون کاربر جدید اضافه کرد. و بازار شرکت را به دلیل رشد آهسته کاربران تنبیه می کند، با کاهش حدود 18 درصدی سهام در معاملات بعد از ساعت کاری که من تایپ می کنم.

مدیر عامل، دیک کاستولو می‌داند که شرکت مشکل رشد کاربر دارد، و در تماس درآمد امروز او قول داد که توییتر “در سال 2014 دو برابر شود” تا آن را برطرف کند. او در مورد برخی از برنامه‌های خاص شرکت برای رشد پایگاه کاربر خود کاملاً صریح بود – بیش از آنچه که اکثر مدیران عامل در تماس‌های درآمدی خود صحبت می‌کنند:

  • فرآیند ورود ساده‌تر برای کاربران جدید، از جمله ثبت‌نام بومی تلفن همراه.
  • تجربه‌های رسانه‌ای غنی‌تر.
  • به‌روزرسانی‌های بیشتر مبتنی بر مکالمه.
  • یک ویژگی جدید کشف مبتنی بر موضوع برای تکمیل جدول زمانی استاندارد.

کاستولو گفت که هیچ تغییر واحدی باعث افزایش تعداد کاربران نخواهد شد، اما او معتقد است “ترکیبی از تغییرات در طول سال … شروع به تغییر شیب منحنی رشد خواهد کرد.”

او زمانی که قول داد توییتر در حال برنامه‌ریزی «روش‌های دیگری برای جذب مجدد کاربران غیرفعال» است، اعتراف مهمی کرد. این شرکت می‌داند که کاهش سرعت خود در کاربران فعال فقط برای ثبت نام افراد جدید نیست، بلکه برای بازگرداندن میلیون‌ها نفری است که توییتر را امتحان کردند، آن را دوست نداشتند یا «آن را دریافت کردند» و ترک کردند.

نمایش های جدول زمانی نیز پایین است

یکی دیگر از آمار هشداردهنده کاهش “نمایش‌های جدول زمانی” در سه ماهه چهارم است – یکی از داده‌های اولیه توییتر برای نشان دادن ارزش به تبلیغ‌کنندگان. این رقم از 159 میلیارد در سه ماهه سوم به 148 میلیارد در سه ماهه چهارم سال گذشته کاهش یافت – تنها کاهش سه ماهه در دو سال تقویمی گذشته.

twitter-timeline-views

اما کاستولو یک چرخش مثبت در آن نمودار ایجاد کرد و گفت که برخی از ویژگی‌های اخیر اضافه شده و تغییرات رابط کاربری توییتر منجر به کاهش و به طور همزمان بهبود کلی تعاملات جدول زمانی شده است.

او گفت: «تعامل‌ها در هر نمای جدول زمانی افزایش یافته است. “کاربران بیش از هر زمان دیگری با جدول زمانی خود در تعامل هستند که برای کاربران، تبلیغ کنندگان و شرکت خوب است.”

به عنوان مثال، Costolo نمای مکالمه رشته ای جدید را ذکر کرد که یک توییت و پاسخ های آن را به ترتیب نشان می دهد. او گفت که تغییر به کاربران جدید کمک کرد تا ماهیت مکالمه توییتر را درک کنند اما بازدیدهای جدول زمانی را کاهش دادند زیرا برای دیدن هر توییت در مکالمه نیازی به کلیک کردن به جلو و عقب نبود. به عنوان نمونه دیگری از تعاملات بهبود یافته، کاستولو گفت که از زمانی که توییتر شروع به نمایش عکس‌ها و ویدیوها در جدول زمانی بدون نیاز به کلیک اضافی.

در مورد سال 2014، کاستولو می‌گوید توییتر معتقد است که تغییرات برنامه‌ریزی‌شده «به مرور زمان منجر به رشد و تعامل بیشتر کاربر خواهد شد.

“ما فقط باید توییتر را به یک توییتر بهتر تبدیل کنیم.”


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *