اعلانیه
اعلانیه

نگاهی به دفتر مرکزی جدید توییتر در سانفرانسیسکو [عکس]

twitter-logo-2012-new ممکن است بدانید که توییتر اخیرا نقل مکان کرده است. این شرکت در حال رشد حفاری های جدیدی در میدان بازار دارد، ملکی کاملاً نه چندان مدرن که در سال 1937 تکمیل شد. (این هنر کلاسیک کالیفرنیا است. دکو، همانطور که در زیر خواهید دید.)

اما اشتباه نکنید، فضای داخلی توییتر به طور قطعی شیک است، از نظر فنی توانمند است و به نظر می رسد که مانند یک دستکش برای شرکت مناسب است – حداقل بخش هایی که چندین ویراستار Marketing Land/Search Engine Land در آخرین بازدید مجاز به دیدن آن بودند. هفته

ما فکر کردیم که تعدادی از عکس‌هایی را که گرفته‌ایم به اشتراک بگذاریم و در پایان، نمایش اسلایدی از عکس‌های خود توییتر را اضافه کنیم.

مرکز توییتر: خیابان بازار 1355

دفاتر جدید توییتر در خیابان مارکت 1355، بسیار نزدیک به سیویک سنتر پلازا و منطقه تئاتر شهر واقع شده اند. در اینجا عکسی از ورودی اصلی بیرونی آمده است:

twitter-office-1

این ساختمان در ابتدا بورس مبلمان وسترن و کالاهای تجاری بود، و همچنان که نزدیک می‌شوید، این نام روی دیوار بیرونی باقی می‌ماند.

twitter-office-2

لابی اصلی توییتر (در طبقه نهم) به لوگوی پرنده اش ادای احترام می کند: اگر درست به خاطر بیاورم، آن ها شاخه های درخت واقعی در دیوار و جلوی میز پذیرش هستند.

twitter-office-3

خود میز پذیرش تا حدی از چوبی ساخته شده است که قبلا بخشی از مسیرهای یک سالن بولینگ بود. (این سردبیر ما، دنی سالیوان است که وارد می شود.)

twitter-office-4

حدود 800 کارمند در این دفتر دارای یک باغ فوق‌العاده روی پشت بام/ناهارخوری/منطقه اجتماعی هستند که می‌توانند با همکاری آب و هوای سانفرانسیسکو از آن لذت ببرند. در اینجا چند عکس از این منطقه وجود دارد:

twitter-office-5

twitter-office-6

twitter-office-7

درست از آنجا کافه تریا کارمند است. منوی روزانه به انواع مختلفی از غذاها تفکیک شده و به طور مناسب با هشتگ یا نام @ برچسب گذاری شده است. قسمت غذای #راحتی در زیر نشان داده شده است. سایر مناطق دارای نام هایی مانند @birdfeeder و #tenderloin هستند.

twitter-office-8

ما فقط توانستیم یک بازدید کوتاه داشته باشیم و فرصتی برای رفتن به دفتر اصلی پیدا نکردیم. اما نگران نباشید: یک روز قبل از بازدید ما، خود توییتر یک آلبوم عکس فلیکر با حدود دو عکس پست کرد. ده ها عکس از تمام قسمت های ساختمان – از جمله اتاق یوگا، اتاق هیئت مدیره، سالن و غیره.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *