در سال 2013 اینتربرند برترین برندهای جهانی نظرسنجی، شرکت تحقیقاتی گروه BERA Vision Critical فهرستی از 25 برند برتر رتبهبندی شده توسط Millennials به همراه فهرست جداگانهای از 25 برند برتر رایدهی شده توسط Millennials منتشر کرده است. بازار عمومی با توجه به نتایج نظرسنجی، تنها هشت برند هم در فهرست هزاره ها و هم در فهرست بازارهای عمومی قرار گرفتند.
این نظرسنجی از 7000 هزاره و 28000 نفر از بازار عمومی نظرسنجی کرد تا مارکهای مورد علاقه. در حالی که گوگل جایگاه شماره 1 را در هر لیست تضمین کرد، تنها برندهای دیگری که در هر دو لیست قرار گرفتند عبارتند از Amazon.com، Microsoft، YouTube، Reese’s، صلیب سرخ آمریکا، اپل و Leggo.
این مطالعه نشان داد که Millenials به احتمال زیاد برندهای فناوری را رتبه بندی می کنند، به طوری که هفت برند از ده برند برتر توسط Millennial متعلق به صنعت فناوری رتبه بندی شده اند، در مقابل تنها سه مارک – Google، Amazon.com و Microsoft – در فهرست ده برتر بازار عمومی. با تقریباً دو برابر تعداد شرکتهای فناوری در فهرست خود، 25 برند برتر Millennials شامل 11 برند فناوری در مقابل شش برند فناوری در لیست بازار عمومی هستند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.