اعلانیه
اعلانیه

نظرسنجی: هزاره‌ها احتمال بیشتری برای رتبه‌بندی برندهای فنی دارند، اما گوگل همچنان در صدر فهرست همه است.

Vision Critical logo_Oct2013در سال 2013 اینتربرند برترین برندهای جهانی نظرسنجی، شرکت تحقیقاتی گروه BERA Vision Critical فهرستی از 25 برند برتر رتبه‌بندی شده توسط Millennials به همراه فهرست جداگانه‌ای از 25 برند برتر رای‌دهی شده توسط Millennials منتشر کرده است. بازار عمومی با توجه به نتایج نظرسنجی، تنها هشت برند هم در فهرست هزاره ها و هم در فهرست بازارهای عمومی قرار گرفتند.

این نظرسنجی از 7000 هزاره و 28000 نفر از بازار عمومی نظرسنجی کرد تا مارک‌های مورد علاقه. در حالی که گوگل جایگاه شماره 1 را در هر لیست تضمین کرد، تنها برندهای دیگری که در هر دو لیست قرار گرفتند عبارتند از Amazon.com، Microsoft، YouTube، Reese’s، صلیب سرخ آمریکا، اپل و Leggo.

این مطالعه نشان داد که Millenials به احتمال زیاد برندهای فناوری را رتبه بندی می کنند، به طوری که هفت برند از ده برند برتر توسط Millennial متعلق به صنعت فناوری رتبه بندی شده اند، در مقابل تنها سه مارک – Google، Amazon.com و Microsoft – در فهرست ده برتر بازار عمومی. با تقریباً دو برابر تعداد شرکت‌های فناوری در فهرست خود، 25 برند برتر Millennials شامل 11 برند فناوری در مقابل شش برند فناوری در لیست بازار عمومی هستند.

Milliennial Brand Survey


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *