نستله دیروز ویدیوی خود را با عنوان “تیز تبلیغات بازی بزرگ جام های پروانه 2014” در یوتیوب منتشر کرد و همچنین از ویدیوی موجود در سایت ButterfingerCups.com برای تبلیغ آخرین محصول خود استفاده کرد.
با این خط شروع میشود، «رابطه بین شکلات و کره بادامزمینی در شرف تغییر است»، این ویدیو از یک تم زوج درمانی استفاده میکند – با شوهری نماینده کره بادامزمینی و همسری نماینده شکلات – برای فشار دادن فنجانهای کره بادامزمینی Butterfinger Nestle.
از مقاله مجله «Try-Curious» که زوج در حال خواندن آن هستند، تا قابهای گیلاس و موز روی دیوار دفتر و یک زن و شوهر پنیر و کراکر که یک چوب چوب شور بزرگ را حمل میکنند، هیچ گونه کنایهی جنسی در آن کم نیست. آگهی.
این ویدیو و وبسایت هر دو هشتگ #CupsTherapy را تبلیغ میکنند، که با موضوع زوجدرمانی پخش میشود، و شامل پیوندهایی به صفحات فیسبوک، توییتر و اینستراگرام برای شیرینی جدید است. این وبسایت همچنین شامل فراخوانی است که بینندگان را تشویق میکند: «تبلیغ ما را در طول بازی بزرگ تماشا کنید! 02.02.2014.”
طبق گزارش AP در مورد Yahoo Finance، Butterfinger Peanut فنجان کره اولین محصول جدید نستله در پنج سال گذشته است و هدف از آن گرفتن سهم بازار از فنجان های کره بادام زمینی ریس رهبر صنعت است.
مقاله AP ادعا میکند که Nestle قصد ندارد اولین تبلیغ Superbowl خود را قبل از بازی منتشر کند، اما میگوید که خط داستانی زوج درمانی مورد استفاده در تبلیغ تیزر را ادامه خواهد داد.
[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=bpnLNecZ56A[/youtube]
Super Bowl – و همه تبلیغات Super Bowl – در 2 فوریه از Fox پخش می شود و شروع آن برای ساعت 6:25 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است. EST.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.