اعلانیه
اعلانیه

نستله اولین حضور خود در سوپربول را با تیزر تبلیغاتی پر از کنایه آغاز کرد

Butterfinger siteجنون تبلیغاتی Super Bowl در حال حاضر آغاز شده است، با بسیاری از برندهایی مانند جگوار ارسال “تیزر” تبلیغات در انتظار سرمایه گذاری های عظیم تبلیغاتی Super Bowl. Nestle برند دیگری است که در اکشن قبل از بازی شرکت می کند و کمپینی را برای آب نبات Butterfinger Peanut Butter Cups جدید خود منتشر کرده است.

نستله دیروز ویدیوی خود را با عنوان “تیز تبلیغات بازی بزرگ جام های پروانه 2014” در یوتیوب منتشر کرد و همچنین از ویدیوی موجود در سایت ButterfingerCups.com برای تبلیغ آخرین محصول خود استفاده کرد.

با این خط شروع می‌شود، «رابطه بین شکلات و کره بادام‌زمینی در شرف تغییر است»، این ویدیو از یک تم زوج درمانی استفاده می‌کند – با شوهری نماینده کره بادام‌زمینی و همسری نماینده شکلات – برای فشار دادن فنجان‌های کره بادام‌زمینی Butterfinger Nestle.

از مقاله مجله «Try-Curious» که زوج در حال خواندن آن هستند، تا قاب‌های گیلاس و موز روی دیوار دفتر و یک زن و شوهر پنیر و کراکر که یک چوب چوب شور بزرگ را حمل می‌کنند، هیچ گونه کنایه‌ی جنسی در آن کم نیست. آگهی.

این ویدیو و وب‌سایت هر دو هشتگ #CupsTherapy را تبلیغ می‌کنند، که با موضوع زوج‌درمانی پخش می‌شود، و شامل پیوندهایی به صفحات فیس‌بوک، توییتر و اینستراگرام برای شیرینی جدید است. این وب‌سایت همچنین شامل فراخوانی است که بینندگان را تشویق می‌کند: «تبلیغ ما را در طول بازی بزرگ تماشا کنید! 02.02.2014.”

طبق گزارش AP در مورد Yahoo Finance، Butterfinger Peanut فنجان کره اولین محصول جدید نستله در پنج سال گذشته است و هدف از آن گرفتن سهم بازار از فنجان های کره بادام زمینی ریس رهبر صنعت است.

مقاله AP ادعا می‌کند که Nestle قصد ندارد اولین تبلیغ Superbowl خود را قبل از بازی منتشر کند، اما می‌گوید که خط داستانی زوج درمانی مورد استفاده در تبلیغ تیزر را ادامه خواهد داد.

[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=bpnLNecZ56A[/youtube]

Super Bowl – و همه تبلیغات Super Bowl – در 2 فوریه از Fox پخش می شود و شروع آن برای ساعت 6:25 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است. EST.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *