امروز، LinkedIn نتایج مالی خود را برای آخرین بار منتشر کرد این سه ماهه نشان می دهد که شرکت در سه ماهه دوم سال 2013 363.7 میلیون دلار درآمد کسب کرده است که در مقایسه با Q2 2012.
درآمدهای سه ماهه دوم LinkedIn در سال 2013 بین سه بخش محصول زیر تقسیم شد:
- Talent Solutions با درآمد 205.1 میلیون دلاری 56 درصد از درآمد سه ماهه دوم را به خود اختصاص داده است.
- راه حل های بازاریابی 24 درصد را به خود اختصاص داده است. 85.6 میلیون دلار.
- و اشتراک های پرمیوم 20 درصد، مجموعاً 73 میلیون دلار را به خود اختصاص دادند.
جف واینر، مدیر عامل لینکدین، گفت: “رشد سریع اعضا و تعامل قوی، نتایج عملیاتی و مالی را در سه ماهه دوم به ثبت رساند.”
علاوه بر درآمد، لینکدین شاهد رشد عضویت 37 درصدی نسبت به سال گذشته بود. اکنون با بیش از 238 میلیون عضو، افزایش سه ماهه گذشته اولین شتاب رشد عضویت لینکدین از سه ماهه سوم 2011 بوده است.
از دیگر نکات برجسته سه ماهه دوم میتوان به راهاندازی CheckIn، ابزاری برای دانشآموزان برای تعامل با استخدامکنندگان در رویدادهای استخدام در محوطه دانشگاه، و نسخه جدیدی از پلتفرم Recruiter برای مشتریان Talent Solutions اشاره کرد. LinkedIn همچنین برنامههای iOS و Android خود را بهروزرسانی کرد و از افزایش 40 درصدی تعامل صفحه اصلی تلفن همراه در مقایسه با نسخههای قبلی برنامههای تلفن همراه خود خبر داد.
LinkedIn درآمد پروژه های 2013 را بین 1.455 تا 1.475 میلیارد دلار برآورد می کند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.