اعلانیه
اعلانیه

لینکدین در سه ماهه دوم 2013 363.7 میلیون دلار درآمد کسب کرد که 59 درصد در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

LinkedIn_WebLogo_LowResExample2امروز، LinkedIn نتایج مالی خود را برای آخرین بار منتشر کرد این سه ماهه نشان می دهد که شرکت در سه ماهه دوم سال 2013 363.7 میلیون دلار درآمد کسب کرده است که در مقایسه با Q2 2012.

درآمدهای سه ماهه دوم LinkedIn در سال 2013 بین سه بخش محصول زیر تقسیم شد:

  • Talent Solutions با درآمد 205.1 میلیون دلاری 56 درصد از درآمد سه ماهه دوم را به خود اختصاص داده است.
  • راه حل های بازاریابی 24 درصد را به خود اختصاص داده است. 85.6 میلیون دلار.
  • و اشتراک های پرمیوم 20 درصد، مجموعاً 73 میلیون دلار را به خود اختصاص دادند.

جف واینر، مدیر عامل لینکدین، گفت: “رشد سریع اعضا و تعامل قوی، نتایج عملیاتی و مالی را در سه ماهه دوم به ثبت رساند.”

علاوه بر درآمد، لینکدین شاهد رشد عضویت 37 درصدی نسبت به سال گذشته بود. اکنون با بیش از 238 میلیون عضو، افزایش سه ماهه گذشته اولین شتاب رشد عضویت لینکدین از سه ماهه سوم 2011 بوده است.

از دیگر نکات برجسته سه ماهه دوم می‌توان به راه‌اندازی CheckIn، ابزاری برای دانش‌آموزان برای تعامل با استخدام‌کنندگان در رویدادهای استخدام در محوطه دانشگاه، و نسخه جدیدی از پلتفرم Recruiter برای مشتریان Talent Solutions اشاره کرد. LinkedIn همچنین برنامه‌های iOS و Android خود را به‌روزرسانی کرد و از افزایش 40 درصدی تعامل صفحه اصلی تلفن همراه در مقایسه با نسخه‌های قبلی برنامه‌های تلفن همراه خود خبر داد.

LinkedIn درآمد پروژه های 2013 را بین 1.455 تا 1.475 میلیارد دلار برآورد می کند.

Linkedin Earnings


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *