اعلانیه

روز بازاریابی: 9 آوریل 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 24 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Microsoft 800+ پتنت AOL را به قیمت 1.1 میلیارد دلار می خرد

    AOL و مایکروسافت توافقنامه ای را برای فروش بیش از 800 پتنت AOL به مایکروسافت به مبلغ 1.056 میلیارد دلار اعلام کرده اند. به عنوان بخشی از این قرارداد، مایکروسافت همچنین مجوز غیر انحصاری بیش از 300 پتنت دیگر را که AOL حفظ کرده است، دریافت می کند. و AOL همچنین به داشتن مجوز برای پتنت هایی ادامه می دهد که […]

  • فیس‌بوک اینستاگرام را در ازای یک میلیارد دلار خریداری کرد

    در یک پست عمومی، مارک زاکربرگ اعلام کرد که فیس بوک اینستاگرام را خریداری کرده و تیم اینستاگرام به فیس بوک می پیوندد. این یک خرید منحصر به فرد برای فیس بوک است، زیرا آنها نه تنها یک برنامه پیشرو، بلکه کل پایگاه کاربر را نیز خریداری می کنند. TechCrunch گزارش می دهد که برچسب قیمت ایستاگرام نیز ارزان نبود و در […]

  • درز کرده است: Google Analytics راه خود را به Google+‎ باز می‌کند

    Google Analytics به طور مداوم با داده های اجتماعی تقویت شده است و ممکن است ادغام کامل +Google در گوشه و کنار باشد. وب سایت هلندی Dutchcowboys تعدادی اسلاید رسمی (و محرمانه) از یک عرشه رسمی Google پیدا کرد که نحوه اتصال یک صفحه +Google با Google Analytics را نشان می دهد. علاوه بر این، Arvid Bux یک عرشه کاملاً محرمانه را کشف کرد که صفحات بیشتری را در مورد […]

    نشان می‌دهد

  • 5 نکته برای بهتر کردن صفحه شرکت +Google خود

    صفحات Google+‎ تنها چند ماه پیش راه‌اندازی شدند، Google گفته است که ممکن است تأثیری بر نتایج جستجو داشته باشند، زیرا صفحات شرکت پلاس اغلب به سرعت توسط Google ایندکس می‌شوند. در حالی که چیدمان +Google کمی به آن عادت می کند، سایت شبکه اجتماعی جدید به سرعت در حال رشد است که شرکت ها باید […]

  • دریافت بیشترین بهره از ابزار هدف‌یابی متنی Google

    Google یک ابزار رایگان دارد که به نظر من یک چاقوی ارتش سوئیس از ابزارهای کلیدواژه رایگان است. تعداد کمی از مردم حتی می دانند که این ابزار رایگان وجود دارد. بسیاری از کسانی که در مورد آن می دانند هرگز واقعاً با تمام ویژگی های آن بازی نکرده اند. شاید نام این ابزار باشد: Contextual Targeting Tool. من باید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • فروش شما در فیس بوک، وال استریت ژورنال
  • “این شما نیستید، این من.» – پنج دلیل برای جدایی ما از رسانه های اجتماعی، www.mackcollier.com
  • مزایای یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی در وب سایت ها, smallbiztechnology.com
  • Dataminr یک سیستم هشدار اولیه مبتنی بر توییتر می‌سازد، GigaOM
  • پیام‌رسان فیس‌بوک برای اندروید به‌روزرسانی شد با ترفندهای رابط کاربری و افزایش سرعت، www.theverge.com
  • Google+ Hangout با دبیر کل سازمان ملل متحد، Google رسمی وبلاگ
  • ارزش یک توییت چقدر است؟ حدود 1/10000 به اندازه یک بررسی Yelp، VentureBeat
  • نحوه یافتن پینرهای برتر در Pinterest، socialtimes.com
  • Pinterest به ازای هر کلیک درآمد بیشتری ایجاد می کند از توییتر یا فیسبوک، VentureBeat
  • هرزنامه‌ها در عید پاک به Pinterest حمله می‌کنند، www.dailydot.com
  • بزرگترین درسی که می توانید درباره رسانه های اجتماعی بیاموزید، www.prussakov.com
  • راهنمای Reddit برای ترافیک عظیم، www.searchenginejournal.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *