اعلانیه
اعلانیه

microsoft-aol-logoAOL و مایکروسافت اعلام کرد توافق نامه ای را که شامل فروش بیش از 800 پتنت AOL به مایکروسافت به مبلغ 1.056 میلیارد دلار می شود.

به عنوان بخشی از این قرارداد، مایکروسافت همچنین مجوز غیر انحصاری بیش از 300 پتنت دیگر را که AOL حفظ کرده است به دست می آورد. و AOL همچنین به داشتن مجوز برای پتنت هایی که به مایکروسافت می فروشد، ادامه می دهد.

این معامله در زمانی انجام می‌شود که شرکت‌های فناوری در یک مسابقه تسلیحاتی بر سر حق ثبت اختراع هستند و حتی اخیراً با یاهو جنگ کرده‌اند شکایت از فیس بوک برای نقض حق ثبت اختراع و شکایت فیس بوک از یاهو به همین دلیل. Google موتورولا موبیلیتی را در تابستان گذشته خریداری کرد حداقل تا حدی به عنوان یک حق ثبت اختراع دیده می شود.

انتظار می‌رود قرارداد AOL-Microsoft تا پایان سال تکمیل شود.

در حال حاضر گمانه زنی های زیادی در مورد آنچه مایکروسافت در این معامله به دست می آورد وجود داشته است. ZDNet پیشنهاد کرده است که ممکن است تا حدی مربوط به نقشه برداری باشد. وبلاگ Envision IP اخیرا پرتفولیوی ثبت اختراع AOL را تجزیه و تحلیل کرد و آنها را به انواع آنلاین و مرتبط با بازاریابی دسته بندی کرد. موضوعات — از تجارت الکترونیک گرفته تا شبکه های اجتماعی تا فناوری موتورهای جستجو و بزرگترین گروه، «ارتباطات آنلاین».

aol-patents

پست‌اسکریپت: مقاله ZDNet بر روی پتنت های قدیمی نت اسکیپ که در این قرارداد گنجانده شده اند تمرکز دارد و می گوید که مایکروسافت “آنچه را که از مالکیت معنوی نت اسکیپ، رقیب سابق مرورگر وب خود باقی مانده بود، خریداری کرد تا از آن در حمله به اندروید و گوگل استفاده کند. Chrome.”


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *