در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
با افزایش استفاده از تلفن همراه، تأثیر اقدامات اپل برای مسدود کردن کوکیهای شخص ثالث در سراسر اکوسیستم تبلیغات آنلاین احساس میشود. آخرین گزارش کوکی سه ماهه شاخص Casale Media، نشان میدهد که در نیمه اول سال 2013. Safari 67 درصد از نمایشها را بدون کوکی ارائه میکرد و بیش از 60 درصد از نمایشهای تلفن همراه با کوکی فعال نبودند، […]
Google Analytics گزارش جدیدی را اضافه کرده است که به مالکان وب سایت کمک می کند تا زمان بارگذاری صفحه را بهبود بخشند. گزارش جدید پیشنهادات سرعت بخشی از گزارشهای عملکرد وبسایت Google است و میانگین زمان بارگذاری صفحه را برای صفحاتی که بیشترین بازدید را دارند در یک وبسایت نشان میدهد. Google Analytics با ادغام دادههای گزارش جدید، از PageSpeed Insights […]
خود استفاده میکند
نیلسن، xAd و Telmetrics، آخرین اطلاعات منتشر شده از تحقیقات “مسیر تلفن همراه برای خرید” خود، اینفوگرافیکی حاوی یافتههایی درباره استفاده از دستگاههای تلفن همراه در خرید بیمه تولید کردهاند. مطالعه مسیر خرید تلفن همراه در سال 2013 بر اساس دادههای نظرسنجی آنلاین (n=2000) و مشاهدات رفتاری از «پنل تجزیه و تحلیل تلفنهای هوشمند Nielsen از 6000 اپل و اندروید […]
بود.
اکنون که YouTube با موفقیت شبکههای تلویزیونی را جذب کرده است تا محتوای حرفهای تولید شده خود را در سایت پست کنند، تا حدی با معاملات اشتراک درآمد «عزیزان»، دوران نامزدی را به پایان میرساند. AdAge گزارش می دهد که YouTube به این ارائه دهندگان محتوای معتبر – شبکه های تلویزیونی و مطالعات فیلم – همان معامله اشتراک درآمد تبلیغاتی را ارائه می دهد که […]
با کمکهای ویدیوی زنده جدید Google، ممکن است بپرسیم: آیا بار سوم جذابیت دارد؟ اولین باری که گوگل تلاش کرد یک شبکه خبره را راه اندازی کند Google Answers بود که در نهایت توسط سرویس های رایگانی مانند Yahoo Answers کشته شد. بار دوم Google Knol بود، یک شبکه نویسنده که قرار بود به […]
تبدیل شود
اخیراً نظرات زیادی در مورد رابطه بین آژانس و فناوری تبلیغات صورت گرفته است – رابطی که به همان اندازه مملو از مسائل بالقوه است که رابطه آشنا بین آژانس و ناشر. خوشبختانه، چیزهای زیادی برای یادگیری از مبارزات کلاسیک خریدار/فروشنده آژانس و ناشر وجود دارد. بله، مشکلاتی وجود دارد – اما […]
آیا می دانستید که 79 درصد از سرنخ ها هرگز تبدیل نمی شوند؟ 79 درصد! این 4/5 از درآمد بالقوه شما است. آن همه پول و تلاش صرف شده برای تولید آن سرنخ ها؟ همچنین در زهکشی. این باید زنگ خطری باشد: صنعت در کل باید نحوه رویکرد خود به تولید سرنخ را دوباره بررسی کند […]
اینستاگرام با 150 میلیون کاربر و بیش از 40 میلیون عکس ارسال شده روزانه، سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است. بازاریابان متوجه شدند. پذیرش برند اینستاگرام با Google+ و Pinterest قابل مقایسه است و در فیس بوک و توییتر افزایش یافته است. در بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX شرکت کنید و تاکتیک های اثبات شده برای سرمایه گذاری در کانال های اجتماعی در حال ظهور را بیاموزید. همچنین فیسبوک، […]
را دریافت خواهید کرد
تبلیغکنندگان توییتر ابزار جدیدی برای تبلیغ توییتها یا حسابهای خود در مناطق بسیار خاص دارند: هدفگیری کد پستی ایالات متحده. این افزودنی به گزینه های هدف گذاری جغرافیایی موجود است که در حال حاضر شامل گزینه های هدف گیری در سطح کشور، ایالت، استان و مترو می شود. هدف گذاری کد پستی در حال حاضر فقط برای آدرس های ایالات متحده در دسترس است. هیچ اطلاعیه رسمی وجود نداشت […]
عنوان
هنوز متقاعد نشدهاید که Google+ یک پلتفرم اجتماعی است که باید به آن توجه کنید؟ با استفاده از قوانین تعیین شده Google برای نشان دادن مالکیت محتوای خود، می توانید حضور خود را در نتایج جستجو به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در حالی که می تواند مزایای قابل توجهی داشته باشد، باید با دقت انجام شود و مطمئن شوید که نمایه +Google شما تنظیم شده است […]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.