اعلانیه

روز بازاریابی: 4 فوریه 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 10 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 4 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • یک مرگ سریع: فیس‌بوک مجموعه‌های نمودار باز را برای توسعه‌دهندگان از بین می‌برد

    در ماه مارس گذشته، فیس‌بوک اعلام کرد که برنامه‌ها را «بخش بزرگ‌تری از تایم لاین» می‌سازد و توسعه‌دهندگان می‌توانند مجموعه‌های سفارشی ایجاد کنند تا به کاربران کمک کنند خود را ابراز کنند. با این حال، جمعه گذشته، آنها 180 را انجام دادند و توانایی ارسال مجموعه‌های جدید را برای کاربران فراهم کردند. اما مجموعه های موجود همچنان کار خواهند کرد. مجموعه‌ها به کاربران فیسبوک اجازه می‌داد […]

  • اینفوگرافیک : دهمین تولد فیس بوک، نقاط عطف کلیدی سالگرد

    ده سال پیش فیسبوک متولد شد. از آن زمان، از «فیسبوک» که هدف آن اتصال دانشجویان هاروارد به یک سرویس با حدود 1 میلیارد کاربر فعال جهانی بود، تبدیل شد. مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر عامل فیس بوک، امروز در پستی به طور خلاصه به ۱۰ سالگی فیسبوک پرداخت. و در زیر، یک اینفوگرافیک که […]

    را پوشش می دهد

  • Yahoo با Mocean Mobile معامله کرد تا بازار جدید پرمیوم موبایل را تشکیل دهد

    در یک کودتای تبلیغاتی برای یاهو، Ad Exchange جدید آن، که در CES راه اندازی شد، اکنون بازار جدید موبایل Mocean را تامین می کند. پلتفرم ارائه تبلیغات موبایلی تقریباً 5 ساله، Mocean Mobile، قابلیت‌های RTB را به دست می‌آورد و یاهو به فهرست آگهی‌های موبایل عمیق Mocean دسترسی پیدا می‌کند. یاهو این معامله را اعلام کرد و گفت: «ما در حال ترکیب برتر Mocean Mobile […]

    هستیم

  • بله، توییتر یک سیرک بازاریابی در زمان واقعی در یکشنبه Super Bowl بود

    یک مرد واقعاً باهوش (سرفه-ME-سرفه) اخیراً پیش‌بینی کرد که توییتر «کارناوالی از برندها» خواهد بود که تلاش می‌کند اخبار Super Bowl را جابجا کند، به این امید که در بزرگترین مرحله بازاریابی بی‌درنگ سال، امتیازاتی را با مشتریان کسب کند. در حالی که من دارم به پشت خود دست می زنم تا پیش بینی آشکاری انجام دهم – به طور جدی، آیا کسی انتظار داشت […]

  • Ace Metrix تبلیغ “قدرت بخش” مایکروسافت را موثرترین تبلیغ Super Bowl امسال معرفی کرد

    در حالی که iSpot.tv و Unruly هر دو «Puppy Love» Budweiser را در رتبه اول محبوب‌ترین تبلیغ Super Bowl قرار دادند، Ace Metrix می‌گوید که نقطه 60 ثانیه‌ای «توانمندسازی» مایکروسافت، مؤثرترین تبلیغات Super Bowl امسال بوده است. شرکت تجزیه و تحلیل تبلیغات تلویزیونی و ویدیویی با کسب امتیاز Ace 710 ادعا کرد: «مایکروسافت با شیوایی گستردگی مجموعه فناوری خود را به عنوان […]

    نشان داد.

  • رسمی است: ساتیا نادلا مدیرعامل جدید مایکروسافت است

    وب‌سایت مایکروسافت آنچه را که همه در طول هفته گذشته انتظار داشتند تأیید کرده است: ساتیا نادلا مدیرعامل جدید است. در سایت مایکروسافت آمده است: از آنجایی که ساتیا نادلا سومین مدیرعامل مایکروسافت می شود، انگیزه بی امان برای نوآوری و روحیه همکاری را در نقش جدید خود به ارمغان می آورد. او ۲۲ سال به مایکروسافت پیوست […]

  • چگونه در پینترست و اینستاگرام بازاریابی کنید — حتی اگر یک اکانت مارک دار ندارید

    در سال 2014 به دنبال راه هایی برای تقویت تعامل رسانه های اجتماعی سازمان خود هستید؟ به‌عنوان یک بازاریاب، به لطف ظرفیت ظاهراً بی‌نهایت رسانه‌های اجتماعی برای انتشار کانال‌ها و محصولات جدید، وظیفه‌ی لغزنده‌ای را بر عهده دارید که استراتژی‌های محتوا را در محیطی که دائماً در حال تغییر است، کنار هم قرار دهید. چه کسی می تواند شما را به خاطر تمرکز روی یکی از […]

    سرزنش کند

  • Budweiser “Puppy Love” برنده Super Bowl امسال با بیش از 1.3 میلیون اشتراک

    Budweiser توسط شرکت تجزیه و تحلیل ویدیو Unruly برنده رسمی نام تجاری Super Bowl امسال اعلام شد و تبلیغ آن “Puppy Love” بیش از 1.3 میلیون اشتراک را ایجاد کرد. این آگهی بیش از یک میلیون سهم بیشتر از جایگاه شماره 2 دریافت کرد که آن هم یک تبلیغ Budweiser بود. Budweiser برنده سه مورد از ده مورد برتر بیشترین اشتراک گذاری […]

    شد

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *