اعلانیه
اعلانیه

Ace Metrix آگهی “قدرت بخش” مایکروسافت را موثرترین تبلیغ Super Bowl در سال جاری معرفی کرد

در حالی که iSpot.tv و Unruly هر دو رتبه بندی Budweiser را کسب کردند. Ace Metrix می‌گوید که “توله سگ عشق” محبوب‌ترین تبلیغ Super Bowl شماره 1 است. Ace Metrix می‌گوید که نقطه 60 ثانیه‌ای “قدرت‌بخش” مایکروسافت موثرترین تبلیغات Super Bowl.

شرکت تجزیه و تحلیل تبلیغات تلویزیونی و ویدیویی با کسب امتیاز Ace 710 ادعا کرد: “مایکروسافت با شیوایی گستردگی مجموعه فناوری خود را نشان داد، همانطور که جذابیت جمعیتی گسترده تبلیغ نشان می دهد، و در تعدادی از ابعاد از جمله احساسات، توجه و امتیاز بالایی کسب کرده است. دوست داشتنی و همچنین تغییر و اطلاعات.”

طبق گزارش Ace Metrix، امتیاز Ace مایکروسافت دومین امتیاز بالاتر از زمانی است که این شرکت تجزیه و تحلیل تبلیغات را در سال 2010 شروع کرد. بازی کاسه ای که ردیابی کرده است، با میانگین امتیاز آس 574.

Ace Metrix اثربخشی تبلیغات تلویزیونی را با تجزیه و تحلیل عوامل متقاعدسازی و قابلیت تماشای هر تبلیغ می سنجد. از وب سایت شرکت:

رتبه‌بندی متقاعدسازی بر اساس تعامل شش عنصر داده – میل، ارتباط، دوست‌داشتن، توجه، اطلاعات و تغییر – است که به‌طور خودکار برای هر تبلیغ ثبت و تحلیل می‌شود. قابلیت تماشا میزان تعاملی که فرد با تبلیغ دارد را اندازه گیری می کند.

ده تبلیغ برتر Ace Metrix در Super Bowl 2014

Ace Metrix most effective 2014 super bowl ads

آس متریکس علاوه بر موثرترین تبلیغات، گفت که تبلیغات Super Bowl امسال نیز طولانی‌تر از سال قبل بوده است، به طوری که 43 درصد از آگهی‌ها 45 ثانیه یا بیشتر بوده و اکثریت آن‌ها 60 ثانیه هستند.

>

با نگاهی به مضامین مختلف تجاری، گزارش‌های آس، تبلیغات امسال 12 درصد کمتر از سال گذشته خنده‌دار بودند و تقریباً 25 درصد از آگهی‌ها از خطوط داستانی وطن‌پرستی و قهرمان استفاده می‌کردند، از جمله «A Hero’s Welcome» Budweiser، «It’s» از کوکاکولا. زیبا، «عاشقانه» شورلت، و «واردات آمریکا» کرایسلر با بازی باب دیلن.

پیتر دابول، مدیر عامل Ace Metrix، گفت: «بهترین تبلیغات طیفی از استراتژی‌های خلاقانه را به کار می‌برد که تبلیغاتی را ارائه می‌داد که الهام‌بخش، تحسین و تمجید از آمریکا بود.

Ace Metrix همچنین ده تبلیغات Super Bowl را که کمترین تأثیر را داشتند، فهرست کرده است که GoDaddy’s “Body Builder” کمترین امتیاز 432 را کسب کرده است. در لیست کم اثرترین تبلیغات Ace Metrix دو جایگاه را به خود اختصاص داد و هیچ کدام از آنها امتیاز 500 را کسب نکردند.

کمترین تبلیغات Ace Metrix Super Bowl 2014

Ace Metrix least effective 2014 super bowl ads


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *