اعلانیه

روز بازاریابی: 4 اکتبر 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 14 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 4 اکتبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • Twitter: هیچ برنامه‌ای برای قرار دادن تبلیغات در Vine، #Music Apps وجود ندارد

    در حالی که امروز صحبت‌های زیادی در مورد اینکه چگونه توییتر باید درآمدهای تبلیغاتی خود را به عنوان یک شرکت عمومی جمع‌آوری کند، وجود دارد، چند جا وجود دارد که شرکت می‌گوید این اتفاق نخواهد افتاد: برنامه‌های Vine و #Music. این توضیحات مربوط به Vine و […]

    در فهرست مطالب پرونده S-1 توییتر مدفون شده است.

  • بازار گوشی‌های هوشمند: Android Plateaus اما Google نزدیک به 100 درصد مخاطبان را جذب می‌کند

    گزارش سهم بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده در ماه اوت comScore منتشر شد. داستان آشنا است: اپل و سامسونگ دو تولید کننده برتر هستند، در حالی که سایرین در حال سقوط یا ثابت هستند. از طرف سیستم عامل، comScore با داده‌های قبلی Kantar موافق است که دستاوردهای کوچک ویندوزفون در ایالات متحده را نشان می‌دهد. اما به نظر می رسد خبر اینجا این است که […]

  • Would The Real Siri Please Stand Up: سوزان بنت به عنوان زن پشت صدای نمادین آیفون شناسایی شد

    در حالی که اپل اظهار نظر نمی کند، گزارش CNN.com صدای پشت سری آی فون را به عنوان بازیگر حرفه ای صداپیشگی سوزان بنت شناسایی کرده است. جسیکا راویتز، خبرنگار سی ان ان گفت که بنت پس از انتشار ویدئویی که ماه گذشته The Verge به اشتباه ادعا می کرد صدای سیری متعلق به هنرمند صدابردار آلیسون دافی است، تصمیم گرفت از ناشناس ماندن خارج شود. (دافی به The Verge پاسخ داد […]

  • S-1 توییتر قدرت موبایل، فرصت‌های تبلیغات بین‌المللی را برجسته می‌کند

    در پرونده S-1 خود که دیروز عمومی شد، توییتر فاش کرد که کاربران بین المللی 77 درصد از میانگین MAU (کاربران فعال ماهانه) توییتر را تشکیل می دهند. با این حال، تبلیغ‌کنندگان بین‌المللی تنها 25 درصد از درآمد تلفیقی را در سه ماه منتهی به 30 ژوئن به دست آوردند. درآمد تبلیغات سه‌ماهه دوم توییتر به ازای هر نمایش جدول زمانی (که در عوض شرکت گزارش می‌کند […]

  • عنوان

  • 3 روش برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان با ارزش خالص

    به طور سنتی، بازاریابان تمایل دارند مشتریان خود را به یک رابطه B2B یا B2C تقسیم کنند. در حالی که این برای مدت طولانی کار کرده است، و بدیهی است که به کار خود ادامه خواهد داد، بسیاری از مصرف کنندگان با ارزش خالص (که به احتمال زیاد صاحب یا اداره کننده کسب و کار هستند) باید در بازاریابی با رسانه های اجتماعی به گونه ای متفاوت رفتار شود. در نظرسنجی اخیر […]

  • Showrooming: انگیزه ای برای ایجاد تجربیات عالی O-To-O مشتری

    به اندازه کافی بی گناه شروع شد. یک مصرف کننده به یک فروشگاه خرده فروشی آجر و ملات رفت، یک جفت کفشی را که دوست داشت پیدا کرد و آماده خرید آنها شد. یعنی تا زمانی که گوشی هوشمند خود را بیرون آورد، روی چند وب سایت کلیک کرد و معامله بهتری را در جای دیگری پیدا کرد. آشنا بنظر رسیدن؟ جای تعجب نیست که تکامل فناوری […]

  • اعداد استفاده توییتر، از IPO S-1

    تویتر امروز بعدازظهر S-1 خود را منتشر کرد و درآمدی نزدیک به 317 میلیون دلار در سال گذشته و زیان خالص تقریباً 80 میلیون دلاری در سال 2012 را فاش کرد که نسبت به 128.3 میلیون دلار در سال 2011 کاهش یافته است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، شرکت تقریباً درآمد خود را افزایش خواهد داد. 1 میلیارد دلار با IPO آن. توییتر احتمالاً در بورس نیویورک معامله خواهد شد […]

  • عنوان

  • IPO Files Twitter, Issues S-1 Form, Looks to Raise $1 Billion

    تویتر همین الان فرم S-1 خود را در SEC ثبت کرده است و برای IPO به ارزش 1 میلیارد دلار ثبت نام کرده است. IPO اولیه 472,613,753 سهم را منتشر خواهد کرد. کسری خالص ملموس تاریخی توییتر تا 30 ژوئن 2013، 342.5 میلیون دلار یا 2.46 دلار به ازای هر سهم با ارزش دفتری در 30 ژوئن 2013، 538.7 دلار بود […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *