اعلانیه

روز بازاریابی: 20 مارس 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • بهترین شیوه های AdCenter برای آژانس ها – پخش اینترنتی در روز پنجشنبه

    Search Marketing Now این پنجشنبه، 22 مارس، ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی، میزبان پخش اینترنتی خواهد بود. «بهترین روش‌های AdCenter برای آژانس‌ها» Allan Chuate، استراتژی جستجوی مدیر منطقه‌ای، یاهو را نشان می‌دهد، که در مورد ضروریات بهبود کارایی کمپین‌های ppc مشتریان شما در AdCenter بحث خواهد کرد. او نکات و ترفندهایی را برای بهترین شیوه های AdCenter به اشتراک می گذارد. […]

  • تبلیغ‌کنندگان توییتر اکنون می‌توانند کمپین‌های توییت‌های تبلیغاتی را برای کاربران موبایل هدف قرار دهند

    تبلیغ‌کنندگان توییتر قابلیت‌های هدف‌گیری جدیدی دارند که به آنها اجازه می‌دهد مستقیماً و فقط برای کاربران تلفن همراه … یا فقط برای کاربران دسکتاپ، در صورت تمایل، تبلیغ کنند. این شرکت به تازگی توسعه محصول تبلیغاتی توییت های تبلیغاتی موبایلی خود را اعلام کرده است و هدف گذاری مخصوص موبایل را نیز شامل می شود. «…برندها می‌توانند کمپین‌های خود را به طور خاص برای رایانه‌های رومیزی و […]

    هدف قرار دهند

  • متریک جزیره بیابانی شما

    همه این سوال را می‌دانند: “چه یک [کتاب|فرد|غذا|فیلم|و غیره] را با خود به جزیره‌ای متروک می‌برید؟” یعنی بدون چه چیزی نمی توانید زندگی کنید؟ بسیاری از ما لیست بسیار باریکی داریم. شاید این کتابی باشد که بارها و بارها خوانده اید. یا پسر عموی مورد علاقه شما – پسر عموی مورد علاقه شما […]

  • Google Analytics گزارش های اجتماعی جدیدی را برای اندازه گیری بازگشت سرمایه اجتماعی راه اندازی می کند

    Google Analytics امروز گزارش‌های اجتماعی جدیدی را اعلام کرده است که برای کمک به بازاریابان برای اندازه‌گیری بازگشت سرمایه برای فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی طراحی شده است. بسیاری از ابزارهای سنجش اجتماعی با نظارت بر کلمات کلیدی و وزوز بر گوش دادن اجتماعی تمرکز می کنند. اگرچه این ابزارها در بسیاری از موارد مفید هستند، اما این ابزارها نقاط را به هم متصل نمی‌کنند تا نشان دهند که چگونه سرمایه‌گذاری در کانال‌های اجتماعی مختلف در نهایت منجر به […]

  • حریم خصوصی و Google: فرانسوی ها 69 پاسخ می خواهند، EPIC جزئیات روابط NSA را می خواهد

    من نمی‌خواهم در بخش حقوقی Google وکیل باشم. هر حرکتی که گوگل این روزها انجام می دهد توسط دولت ها، قانون گذاران و سازمان های غیردولتی بررسی می شود. تقریباً هر هفته پرونده های قضایی جدید و تحقیقات جدید وجود دارد. بر اساس گزارش بلومبرگ، هفته گذشته مقام حفاظت از اطلاعات فرانسه از گوگل خواست به 69 سوال در مورد خط مشی جدید حریم خصوصی گوگل پاسخ دهد […]

  • اجتناب از سه Gremlins رایج SEO

    شما فکر می‌کنید در این مرحله از بازی بازاریابی جستجو، بهترین روش‌ها برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو نتیجه‌گیری نادیده گرفته می‌شوند و همه در مورد اهمیت اجرای ابتکارات جستجو موافق هستند. خوب، متأسفانه، همیشه اینطور نیست. مامان همیشه به من می گفت اگر تو نمی توانی در کاری خوب باشی؛ زحمت انجام […]

    را نداشته باشید

  • عنوان

  • Google، Dell آماده ضدحمله تبلتی با اعلام اپل برای آخر هفته سه میلیون آیپد

    در آخر هفته سؤالاتی در مورد میزان فروش iPad وجود داشت. به عنوان مثال، در وبلاگ گجت جمعه، BGR از روز راه اندازی آیپد پرسید: همه فروش ها کجا هستند؟ تیم کوک، مدیر عامل اپل، در یک کنفرانس تلفنی امروز صبح درباره سود سهام اپل که به تازگی اعلام شده است، گفت: “ما یک آخر هفته رکورد داشتیم و از آن هیجان زده ایم.” […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • 8 تبلیغات نوآورانه برند با استفاده از رسانه های اجتماعی، www .practicalecommerce.com
  • A Million Little Klouts, AdWeek
  • اولین مصاحبه انحصاری با مدیر عامل جدید Reddit، Yishan Wong، pandodaily.com
  • آیا ما در آستانه حباب بزرگ رسانه های اجتماعی هستیم؟، وب بخوانید/نوشتن
  • Balloonduck یک توییتر بسیار زیباتر برای سوالات است، به دنبال 1500 کاربر بتا است، TechCrunch
  • برندها به دنبال نقشی در Pinterest هستند، www. digiday.com
  • صفحات تجاری جدید فیس بوک یعنی بازاریابان باید تکامل یابند ، عصر تبلیغات
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی – چگونه از هیپ جلوگیری کنیم، www.thesearchagents.com

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *