اعلانیه

روز بازاریابی: 11 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 11 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • تویتر دچار قطعی شد، پس از 47 دقیقه بازمی‌گردد
    تویتر در حال حاضر قطع است. حدود 15 دقیقه پیش شروع به شنیدن گزارش ها کردیم. ما در حال تماشای صفحه وضعیت توییتر هستیم که از 2 مارس به‌روزرسانی نشده است. همچنین برای نظر دادن به توییتر تماس گرفته‌ایم و اگر چیزی شنیدیم اینجا را به‌روزرسانی خواهیم کرد. پست اسکریپت (2:24 بعدازظهر شرقی): توییتر لحظاتی از صفحه وضعیت خود را به روز کرد […]
  • تبلیغات آزمایشی “کلیک برای تماس” ممکن است به زودی پیشنهاد پاسخ مستقیم توییتر را تقویت کند
    از زمان عرضه اولیه عمومی توییتر در پاییز گذشته، هیچ کمبودی در نوآوری وجود نداشته است. با پیشنهادات تبلیغاتی توییتر از هدف‌گیری مجدد تا مخاطبان مناسب گرفته تا حساب‌های تبلیغاتی در جستجو، مشغول بوده است. به گفته دیجی‌دی، یک آزمایش جدید بر تقویت قابلیت‌های Direct Response که شبکه می‌تواند ارائه دهد تمرکز خواهد کرد. نوع تبلیغ جدید در حال آزمایش […]
  • است


  • %D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20eMarketer%D8%8C%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B1%D9%88%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%20%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%20%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D9%88%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%20%D8%B4%D9%88%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A8%D9%87%20%DB%B9%20%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF%20%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%AF.%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%202009%D8%8C%20%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%DB%8C%20%C2%AB%D8%AA%D8%B9%D8%B1%DB%8C%D9%81%20%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%20%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%20%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86%20%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%C2%BB%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B1%D9%88%D8%B2%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B8%D9%87%D8%A7%D8%B1%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF.%20%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%5B%E2%80%A6%5D
  • %20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%AF%D8%B3%D8%AA%20%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%85%0A

  • Chartbeat: تبلیغات بومی آیا خوانندگان جذاب نیستند
    تبلیغات بومی در حال حاضر «فرمت» رسانه دیجیتال هستند. ناشران به‌طور گسترده‌ای از آن‌ها استقبال می‌کنند، که تصور می‌شود از نظر بصری کمتر مختل هستند و می‌توانند قیمت‌های برتر را اعمال کنند. این لیست شامل یاهو، نیویورک تایمز و اخیراً وال استریت ژورنال است. فیس بوک و توییتر نیز نسخه های خود را دارند (تبلیغات درون جریانی). فراتر از این، بومی […]
  • 5 گام برای یک رویکرد یکپارچه برای بازاریابی محتوای دوستدار SEO
    انفجار محتوا و تغییر موتورهای جستجو به سمت محتوای مبتنی بر معنا در سال 2013 باعث شده است منجر به انحراف ترازو در جهت مخالف از جایی که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) قبل از پاندا و پنگوئن بود، شد. دوران روش های کلاه سیاه مانند پر کردن کلمات کلیدی و طرح های پیوند پولی که منجر به […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *