Yahoo درآمد سه ماهه اول 2013 خود را امروز گزارش کرد. با درآمد GAAP 1.4 میلیارد دلار و 1.08 میلیارد دلار بدون احتساب هزینه های جذب ترافیک و سود هر سهم 0.34 دلار برای سه ماهه. همه آمارهای درآمدی نسبت به سه ماهه سوم 2012 کاهش داشت. با این وجود، سود هر سهم کمی بالاتر از تحلیلگر انتظارات 0.33 دلار و درآمد به هدف 1.08 دلار رسید. یک عکس فوری کامل در زیر آمده است.
ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو، گفت: “من از اجرای خود بسیار خوشحالم، به خصوص که ما به سرمایه گذاری و تقویت کسب و کار اصلی خود ادامه داده ایم.” در سه ماهه سوم، تجربههای کاربری جدیدی را در بسیاری از عادات روزانه دیجیتال خود راهاندازی کردیم – صفحه یاهو، یاهو من، ورزش فانتزی و موارد دیگر. اکنون با بیش از 800 میلیون کاربر ماهانه در یاهو – 20 درصد افزایش در 15 ماه گذشته – به افزایش معنیداری در تعامل و ترافیک کاربران دست مییابیم.
Yahoo همچنین گسترش تبلیغات جریانی بومی را در سه ماهه سوم به Yahoo Mail و ویژگیهای رسانه تلفن همراه آن از جمله دستاوردهای خود در این سه ماهه اعلام کرد.
با این حال، به نظر میرسد که ترجمه ارزش موجودی آگهیهای آن همچنان برای یاهو یک مشکل است. درآمد نمایش (بدون احتساب هزینه های جذب ترافیک) 421 میلیون دلار بود که نسبت به سال گذشته 7 درصد کاهش داشت. تعداد تبلیغات (به استثنای کره) تقریباً 1 درصد افزایش یافت، در حالی که قیمت هر آگهی تقریباً 7 درصد نسبت به سه ماهه دوم 2012 کاهش یافت.
درآمد جستجو (منهای TAC) به میزان کمتری نسبت به نمایش در 3 درصد کاهش داشت. گرچه روندها مشابه بود: کلیک های پرداختی تقریباً 21 درصد افزایش یافت، اما هزینه هر کلیک تقریباً 4 درصد در مقایسه با سه ماهه سوم 2012 کاهش یافت.
یاهو همچنین امروز اعلام کرد که افزایش سهام خود در علیبابا، شرکت تجارت الکترونیک چینی، با اصلاح توافقنامه بازخرید سهام که تعداد سهام علیبابا را از 261.5 میلیون سهم به 208 میلیون سهم کاهش میدهد. عمومی می شود.
ژاکلین دی رزس، مدیر توسعه یاهو و عضو هیئت مدیره علیبابا، گفت: «یاهو همیشه به پتانسیل و ارزش بلندمدت علیبابا اعتقاد داشته است و ما خوشحالیم که سهم بیشتری در آینده این شرکت حفظ میکنیم.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.