اعلانیه
اعلانیه

تجارت بازاریابی: توییتر پیچ ها را سفت می کند، جستجوی جانشین و Didit خرید Inceptor

این هفته توییتر به بازی با توپ سخت ادامه داد و Tumblr و نمایش برنامه های شخص ثالث را قطع کرد. جستجوی غیر سنتی نیز با بودجه برای Vicarious و نتایج چشمگیر موتور جستجوی Walmart در اخبار بود. آژانس‌ها نیز با رشد چشم‌انداز دیجیتال به تغییر شکل و سازگاری ادامه می‌دهند.

آخرین، اما مطمئناً نه کم اهمیت ترین، فناوری در حال تطبیق با ایده های ما است و فعالیت های عمودی سرگرمی، تجارت و لباس را مختل می کند. پس از یک هفته تعطیلی، این … بازاریابی است.

همانند اینستاگرام، به نظر نمی‌رسد این تغییر بر اشتراک‌گذاری به بیرون تأثیری گذاشته باشد، اما توانایی کاربران برای فالو کردن دوستانی را که ممکن است از توییتر بشناسند، مختل کند. این بخشی از توئیتر است که به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به کاربران شبکه خود را به سرویس های دیگری مانند اینستاگرام (و با فرمت فیس بوک) و Tumblr تغییر می دهد.

این من را شگفت زده نمی کند. در نهایت سایت هایی مانند تامبلر و اینستاگرام رقیب یکدیگر هستند. روزهایی که توییتر یک الگوی نوع دوستانه بود که از تجارت سنتی دوری می‌کرد، به پایان رسیده است.

این حرکت توییت‌ها را برای خواننده ناشناس می‌سازد. برای کسی که توییتر را مشاهده می‌کند، کاری که بسیاری از افراد به طور انحصاری انجام می‌دهند، به نظر یک کل منسجم است، نه مجموعه‌ای از پست‌های ارسال شده از مشتریان متفاوت. این بخشی از حرکت شرکت برای ایجاد احساس همگن تر و تاکید بر مشتریان شخص اول است.

یکنواختی و یکنواختی برای تبلیغ‌کنندگان اهمیت زیادی دارد، بنابراین … برای توییتر مهم است. اکنون توسعه‌دهندگان واقعاً باید گواهینامه توییتر برای به دست آوردن هر میزان جذابیت.

فیس‌بوک Threadsy مستقر در سانفرانسیسکو را خریداری کرده است که سرویسی شبیه به Klout به نام Swaylo را برای اتصال برندها و تأثیرگذاران ارائه می‌کند. برخی از این محصول پس از بسته شدن قرارداد حذف خواهند شد، اما طبق اعلامیه ای در وبلاگ Swaylo، SwayloPro به عنوان یک شرکت مستقل تحت مالکیت سرمایه گذاران فعلی خود به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

درک تأثیر در یک نمودار اجتماعی مهم است و این می‌تواند پاسخی آسان به محبوب‌ترین و بلاگ‌شده‌ترین ویژگی Tumblr ارائه دهد. با این حال، به نظر می‌رسد که ساخت آن‌ها برای فیس‌بوک آسان است و چرا اجازه می‌دهیم SwayloPro ادامه دهد؟ چه چیزی را از دست داده ام؟

می‌خواهید به یکی از دوستانتان اطلاع دهید که در حال امتحان کردن غذاهایی هستید که او توصیه کرده‌اند، از او دعوت کنید تا در بار به شما ملحق شود، یا به دنیا اطلاع دهید که در حال معاشرت با آن هستید. آنها؟ می توانید آنها را در چهار ضلعی خود ذکر کنید، و به طور خودکار در فیس بوک و توییتر نیز آنها را تگ کنید.

Foursquare به کار خود ادامه می‌دهد و اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق چک‌این، افراد را در توییتر و فیس‌بوک برچسب‌گذاری کنند. این یک حرکت هوشمندانه است زیرا هم فیسبوک و هم توییتر پیشنهاد محلی قوی ندارند. من حدس می‌زنم که تعامل بعدی در مورد این نام‌گذاری‌ها بیشتر در Foursquare اتفاق می‌افتد تا در فیس‌بوک و توییتر.

Vicarious در حال توسعه نرم افزار یادگیری ماشینی بر اساس اصول محاسباتی مغز انسان است. از زمان راه اندازی آن در فوریه 2011، این شرکت یک سیستم ادراک بصری را توسعه داده است که محتویات عکس ها و فیلم ها را به روشی مشابه انسان تفسیر می کند. تقویت این فناوری نوآوری کلیدی Vicarious است: یک الگوی محاسباتی جدید به نام Recursive Cortical Network™. انتظار می رود تحقیقات در Vicarious پیامدهای گسترده ای برای روباتیک، تجزیه و تحلیل تصویر پزشکی، جستجوی تصویر و ویدیو و بسیاری از زمینه های دیگر داشته باشد.

این موردی است که باید به آن توجه داشت زیرا جستجوی تصویر و ویدیو به وضوح فرصت های بزرگی در آینده هستند. به نظر می رسد هدف خرید یکی از بازیکنان بزرگتر است. قابل توجه است که Good Ventures توسط داستین موسکوویتز از فیس بوک تأسیس شده است.

امروز خرسندیم که پایان  4 میلیون دلار بودجه سری A را اعلام کنیم، که به این معنی است که می‌توانیم چیزهای بهتری را برای شما به ارمغان بیاوریم. مد، نکات شوخ‌آمیز درباره کمپینگ در ساحل و به‌روزرسانی‌هایی در مورد عادات خرید صرفه‌جویی خانواده سلطنتی. ما همچنین سخت در حال کار روی ایجاد برخی ویژگی‌های جدید سایت هستیم که خرید و فروش در Twice را آسان‌تر می‌کند، بنابراین هیجان‌زده شوید!

سابقه من در Alibris باعث می شود به هر بازار ثانویه علاقه مند شوم . پوشیدن لباس به دلایلی سخت به نظر می رسد. با این حال، از آنجایی که بازار غول‌پیکر است (و دوباره پر می‌شود)، پراکنده و ناکارآمد است، مزیت‌های عظیم وجود دارد. آیا از طریق Twice خرید می کنید؟

سعد حسین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل PLAiR، اظهار داشت:

جهان به سرعت عاشق روش های سنتی و دست و پا گیر سرگرمی می شود.” در PLAiR، ما در حال تعریف یک پارادایم سرگرمی جدید با این ایده هستیم که مردم باید بتوانند هر چیزی را در هر زمان و هر مکان تماشا کنند. با قابلیت همکاری گسترده در بین دستگاه های مصرف کننده، PLAiR وعده می دهد که به اندازه تلفن هوشمند فراگیر شود.”

روش استفاده از سرگرمی کاملاً در حال تغییر است. من با پخش سریال Alphas در iPad خود با استفاده از Netflix در حین کار بر روی بیضوی خود با آن آشنا شدم. این فقط نوک کوه یخ است! من کاملاً انتظار دارم که در آینده نزدیک مصرف زمان و دستگاه آگنوستیک داشته باشیم. نحوه کسب درآمد سوال بزرگ است.

دکمه‌های پرداخت WePay که روز چهارشنبه منتشر شد، بر علاقه این شرکت به جذابیت جهانی تأکید دارد. آنها به هر کسی این امکان را می دهند که کد تعبیه شده به سبک یوتیوب را بگیرد و دکمه پرداخت را در یک وب سایت بچسباند. دکمه‌های پرداخت در انواع «اکنون بخر»، «اهدا» و «ثبت‌نام» ارائه می‌شوند تا به فروشندگان امکان ایجاد تجربه‌های تجارت الکترونیکی plug-and-play را بدهند.

از آنجایی که پی پال برای رسیدن به فضای پرداخت موبایلی رقابت می کند، با رقابت سختی در خود وب نیز مواجه است. این دکمه‌های WePay روشی هوشمندانه برای دستیابی به بازارهای SOHO و SMB طولانی هستند که به طور سنتی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

گری رینولدز، مدیر اجرایی GMR Marketing، گفت که بازاریابان اکنون درک می کنند که “محتوا فقط در جایی وجود ندارد که برندهایشان زندگی می کنند”، بنابراین آنها به طور فزاینده ای به این موضوع روی می آورند. محتوایی ایجاد کنید که بیشتر ویرایشی باشد. آقای رینولدز گفت: «این یک فعالیت رسانه اجتماعی و رسانه محور است. “آنها باید داستان خود را به اشتراک بگذارند، و داستان نمی تواند آنقدر تجاری باشد.”

آژانس‌های بزرگ تلاش‌های بازاریابی محتوای خود را افزایش می‌دهند. بخشی از من فکر می‌کند که این چیز خوبی است و دیگری باعث می‌شود فکر کنم که آن‌ها آن را به یک کالا تبدیل می‌کنند.

این تراکنش قابلیت‌های Didit را گسترش می‌دهد تا SEO، CSE و رسانه‌های اجتماعی را در بر بگیرد، در حالی که دسترسی مشتریان Inceptor به فناوری مدیریت کمپین تبلیغاتی Maestro پیشرو در صنعت Didit را برای جستجو، اجتماعی، CSE و تبادل فراهم می‌کند. نمایش مبتنی بر –

دیدن رشد کوین لی و دیدیت خوشحال است. خرید Inceptor باعث می شود دیدیت به سمت یک آژانس خدمات کامل حرکت کند. من دوست دارم موفقیت این نوع لباس‌های خانگی را ببینم.

برخلاف موتور جستجوی قبلی Endeca، که سال گذشته توسط Oracle خریداری شد، Polaris کاری بیش از تطبیق متن یا نگاه کردن به آنچه اخیراً خوب می‌فروشد، انجام می‌دهد. Polaris به عبارت جستجو نگاه می کند و سعی می کند با تطبیق عبارت و همه تغییرات آن با یک نمودار دانش، بفهمد کاربر واقعاً به دنبال چه چیزی است. همچنین از امتیازدهی تعامل و اقدامات قبلی کاربر برای کمک به اصلاح نتایج استفاده می‌کند.

Walmart ادعا می‌کند که موتور جستجوی جدید تبدیل به فروش را 10 تا 15 درصد در Walmart.com افزایش داده است. یکی از زمینه هایی که فکر می کنم گوگل در آن آسیب پذیر است، تجارت الکترونیک است. آنها هنوز آنطور که باید آن را درک نمی کنند. بنابراین اجازه دهید کلاه فویل حلبی خود را روی سر بگذارم و چند نقطه را بین ماریسا مایر که در هیئت مدیره Walmart و سمت جدید او به عنوان مدیر عامل یاهو قرار دارد، وصل کنم. آیا یاهو تلاش خواهد کرد در جستجو و کشف تجارت الکترونیک جایگاه پیشرو داشته باشد؟


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *