اعلانیه
اعلانیه

EMarketer تخمین درآمد تبلیغات فیس بوک خود را کاهش می دهد

facebook-moneyشرکت تحقیقات بازار eMarketer تا کنون برآورد درآمد خود را برای فیس بوک کاهش داده است به دلیل “عملکرد ضعیف” تاکنون در سال 2012 و “سوالاتی در مورد اثربخشی برخی از محصولات تبلیغاتی سایت.”

این شرکت قبلاً درآمد فیس‌بوک در سال 2012 را 5 میلیارد دلار می‌دانست، اما اکنون این تخمین را به 4.23 میلیارد دلار کاهش می‌دهد – که هنوز حدود 34 درصد بیشتر از درآمد سال 2011 است.

Emarketer می‌گوید درآمد تبلیغات فیس‌بوک همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد، نه به میزانی که در گذشته داشته است. این شرکت تخمین می زند که درآمد تبلیغات فیس بوک در سال آینده به 5.48 میلیارد دلار و در سال 2014 به 6.81 میلیارد دلار افزایش یابد.

emarketer-facebook-revenue

فیس‌بوک از زمانی که در اوایل سال جاری به‌عنوان عمومی درآمد، در بخش تجاری دچار مشکل شده است. سهام آن در حال حاضر در حدود نیمی از قیمت روز افتتاحیه معامله می شود، و یک بحث عمومی و طولانی مدت در مورد اثربخشی تبلیغات فیس بوک.

در آخرین تماس درآمد سه ماهه، فیس بوک گزارش داد که تبلیغات حدود 84 درصد از کل درآمد آن را تشکیل می دهد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *