اعلانیه
اعلانیه

تاباسکو با توییت های Witty #addtaste به #notaste توییت ها پاسخ می دهد

Tabasco9

BBDO بلژیک با استفاده از یک هشتگ بسیار محبوب، از طرف مشتری خود تاباسکو، یک کمپین توییتری راه‌اندازی کرد که توییت‌هایی را که از هشتگ #notaste استفاده می‌کردند نظارت می‌کرد و به آنها پاسخ می‌داد. به ازای هر توییت #notaste، تاباسکو با یک توییت خلاقانه که شامل هشتگ #addtaste بود، پاسخ می‌داد.

به عنوان مثال، یکی از توییت‌هایی از @abbiebooboo نوشته شده بود، “من نمی‌توانم از پس آن #maserati #notaste #baller فقط در منچستر بروم” که شامل عکسی از مازراتی آبی رنگ با پلاک “Baller” بود.

تاباسکو پاسخ داد، “@abbiebooboo احساس آبی نداشته باش. بیایید #طعم را اضافه کنیم و این زیبایی را یک مو قرمز کنیم» به همراه تصویری از مازراتی دیگر که توسط یک بطری بزرگ تاباسکو قرمز شده است.

یک توییت دیگر شامل پاسخ تاباسکو به توییتی بود که از باراک اوباما به خاطر #هدیه ای که از بلژیکی ها دریافت کرد عذرخواهی کرد. پاسخ، البته شامل یک توییت گستاخانه با یک بطری تاباسکو در آن بود.

و سپس پاسخی هوشمندانه به شکایتی مبنی بر حضور کیم کارداشیان روی جلد Vogue با کانیه داده شد:

Tabasco5

BBDO ادعا می کند که نرخ پاسخ 29.7٪ به توییت های #addtaste خود را دارد. ویدئوی مطالعه موردی زیر را بررسی کنید.

[youtube]http://youtu.be/Tm4ALBH0myk[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *