اعلانیه
اعلانیه

تقریباً 12 میلیارد دلار در چرخش های تبلیغاتی سه ماهه اول، موبایل احتمالاً بالای 20 درصد

امروز صبح، IAB درآمدهای بالای تبلیغات دیجیتال را برای سه ماهه اول 2014 در بازار ایالات متحده منتشر کرد.

گروه تجاری اعلام کرد که درآمد به 11.6 میلیارد دلار رسیده است که نشان دهنده رشد 19 درصدی نسبت به 9.8 میلیارد دلار در سه ماهه اول سال گذشته است. (این بیانیه مطبوعاتی 9.6 میلیارد دلار را منعکس می کند اما گزارش سال 2013 کل سال 9.8 میلیارد دلار را نشان می دهد).

Q1 IAB

IAB تفکیک طبقه بندی آگهی را ارائه نکرده است. نمودار زیر نحوه تقسیم درآمدهای سال 2012 و 2013 را بر اساس قالب/نوع تبلیغات نشان می دهد. ما می توانیم فرض کنیم که بیشتر توزیع با تخصیص سال 2013 مطابقت دارد.

یک استثنا ممکن است موبایل باشد که از 9 درصد کل درآمدهای دیجیتال در سال 2012 به 17 درصد در سال 2013 افزایش یافته است. دلیلی وجود دارد که باور کنیم موبایل اکنون 20 درصد یا بالاتر است.

همچنین دلیلی وجود دارد که باور کنیم سهم ویدیو هم اکنون بیشتر شده است. این بدان معناست که سایر قالب‌ها لزوماً کوچک‌تر خواهند بود (به عنوان مثال، Sponsorship، Lead-gen).

IAB full year 2013

در حال حاضر، با فرض توزیع تقریباً معادل اعداد سال مالی 2013، دلارهای واقعی گزارش شده امروز چگونه به نظر می رسند:

  • جستجو: 4.9 میلیارد دلار (گرد)
  • نمایش: 2.24 میلیارد دلار
  • تلفن همراه: 1.9 میلیارد دلار
  • ویدئو: 812 میلیون دلار
  • طبقه بندی ها: 696 میلیون دلار
  • سرب: 464 میلیون دلار
  • ریچ مدیا: 348 میلیون دلار
  • حمایت مالی: 232 میلیون دلار

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *