اعلانیه
اعلانیه

google-g-logoجنجال پیرامون تغییرات خط‌مشی رازداری Google همچنان ادامه دارد. در دو سوی اقیانوس اطلس. کمیسیون اروپا می‌خواهد قبل از آن سیاست جدید و تلفیقی Google را با دقت بیشتری بررسی کند. در 1 مارس 2012 اجرا می شود. در همین حال، در ایالات متحده، مرکز اطلاعات حریم خصوصی الکترونیک آغاز یک درخواست قانون آزادی اطلاعات (FOIA) برای به دست آوردن یک نسخه از گزارش حریم خصوصی ارائه شده توسط Google بر اساس تسویه حساب با FTC از طریق Google Buzz.

EPIC معتقد است که خط مشی رازداری جدید Google ممکن است شرایط تسویه حساب Buzzرا نقض کند. > EPIC در درخواست FOIA خود می گوید که “ادغام اطلاعات تعدادی از نگرانی های امنیتی و حفظ حریم خصوصی ایجاد می کند که یادآور مواردی است که با معرفی Google Buzz ایجاد شد”:

تسویه حساب Google Buzz-FTC شرکت را ملزم می کند تا قبل از به اشتراک گذاشتن اطلاعات با اشخاص ثالث، محتوای کاربر را به دست آورد. با این حال به نظر نمی رسد که گوگل را از استفاده داخلی از اطلاعات منع کند. علاوه بر این، توافقنامه «گوگل را ملزم به ایجاد و حفظ یک برنامه جامع حفظ حریم خصوصی می‌کند». به نظر می رسد Google به طور خاص از این دستور پیروی می کند تا خط مشی رازداری خود را یکپارچه تر و منسجم تر کند.

از آنچه من دیدم بعید است که خط مشی رازداری جدید با شرایط تسویه حساب Google Buzz-FTC مغایرت داشته باشد. با این حال، خط‌مشی جدید رازداری Google ممکن است با داده‌های شخصی سخت جدید مغایرت داشته باشد. قوانین در حال معرفی در اروپا. رویترز این قوانین را که اساساً قدرت و کنترل بیشتری را به افراد (در مقابل شرکت‌ها) منتقل می‌کنند، خلاصه می‌کند:

طبق قوانین جدید، شرکت‌های اینترنتی مانند گوگل، فیس‌بوک و یاهو باید از کاربران بپرسند که آیا می‌توانند داده‌های خود را به کسب‌وکارهای دیگر، مانند تبلیغ‌کنندگان، ذخیره کرده و بفروشند. تقریباً منبع تمام درآمد آنها است.

کاربران اینترنت همچنین می‌توانند درخواست کنند که داده‌هایشان برای همیشه از وب‌سایت‌ها حذف شود، به اصطلاح «حق فراموش شدن».

امکان استفاده از داده‌های فردی برای هدف‌یابی تبلیغات و «هدف‌یابی مجدد» (در شبکه نمایش Google) می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی به دلیل افشای جدید و الزامات شرکت‌کننده سنگین باشد. در حال حاضر «هدف‌گیری مبتنی بر علاقه» در Google Display Network یک انصراف است. قوانین جدید اروپا بر فیس‌بوک و سایر نهادهای آنلاینی که اطلاعات شخصی را برای هدف‌یابی تبلیغات یا مقاصد دیگر ذخیره و استفاده می‌کنند، تأثیر می‌گذارد.

از نظر اینکه آیا خط‌مشی رازداری جدید Google از دیدگاه مصرف‌کننده باید نگران باشد، به خیر، شما نیازی به ترس از تغییرات حریم خصوصی Google ندارید: بررسی واقعیت.

پست‌اسکریپت: Google پاسخ داد به درخواست کمیسیون اروپا برای به تاخیر انداختن اجرای به‌روزرسانی/تغییرات سیاست حفظ حریم خصوصی. در اینجا برخی از گلوله های نامه نوشته شده توسط پیتر فلیشر، مشاور حریم خصوصی جهانی گوگل آمده است:

  • رویکرد ما نسبت به حریم خصوصی تغییر نکرده است.
  • کاربران Google همچنان انتخاب و کنترل دارند.
  • تغییرات خط مشی رازداری بر تنظیمات حریم خصوصی موجود کاربران ما تأثیری ندارد.
  • ما هیچ داده جدید یا اضافی درباره کاربران جمع آوری نمی کنیم.
  • ما داده های کاربران خود را نمی فروشیم.
  • کاربران ما می‌توانند هر چقدر که می‌خواهند از Google استفاده کنند.
  • ما به ارائه ابزارهای آزادسازی داده خود ادامه خواهیم داد.

نامه

doc>موجود است.

مدخلهای مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *