اعلانیه
اعلانیه

آمار TBG: CPM و CTR فیس بوک رشد می کند، در حالی که میانگین CPC ایالات متحده به 1.04 دلار می رسد

facebook-moneyاز آنجایی که صنعت در مورد اثربخشی و ارتباط تبلیغات فیس بوک درگیر است، آژانس TBG که در بازاریابی رسانه های اجتماعی تخصص دارد، گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد CPM و کلیک‌ها در شبکه اجتماعی در طول سال گذشته افزایش یافته است، اگرچه CPC در مناطق جغرافیایی متفاوت است. آمارهای جمع آوری شده از بیش از 275 مشتری TBG، این استدلال را تقویت می کند که پیشرفت های محصول فیس بوک حداقل در برخی مکان ها برای تبلیغ کنندگان ارزش ایجاد کرده است.

TBG در تجزیه و تحلیل خود از بیش از 406 میلیارد بار نمایش تبلیغات فیس بوک در سراسر جهان، دریافت که CPM (هزینه به ازای هر هزار نمایش) بین سه ماهه دوم 2011 تا سه ماهه دوم امسال 58 درصد افزایش یافته است. در ایالات متحده، CPM ها بین سه ماهه اول و دوم سال 2012 25٪ افزایش یافته است. آلمان منطقه ای بود که بیشترین رشد را در CPM ها داشت، جایی که آنها 31٪ افزایش یافتند. ایالات متحده در رتبه های بعدی قرار دارد و پس از آن کانادا (21٪) و بریتانیا (7٪) قرار دارند.

TBG حدس می‌زند که افزایش CPM ممکن است به دلیل استفاده روزافزون تبلیغ‌کنندگان از محصولاتی باشد که نرخ‌های بالاتری دارند، از جمله داستان‌های حمایت‌شده و تبلیغات موبایل.

ارتباط و تعامل با تبلیغات فیس بوک – حداقل همانطور که با نرخ کلیک اندازه گیری می شود – نیز افزایش یافته است. TBG گفت که CTR ها در سه ماهه اول 11٪ افزایش یافته است، زمانی که آنها 6٪ کاهش یافتند. آلمان با افزایش 44 درصدی نرخ کلیک، بار دیگر کانون رشد بود. پس از آن ایالات متحده (11٪)، انگلستان (9٪) و کانادا (8٪) قرار گرفتند. فرانسه شاهد افزایش متوسط ​​2 درصدی در نرخ کلیک بود.

این شرکت خاطرنشان کرد که به نظر می‌رسد رشد نرخ کلیک به دلیل هدف‌گیری تبلیغات موبایلی و هدف‌گیری اجتماعی است، اگرچه افزایش کلی در هدف‌گیری تبلیغات و خلاقیت بخشی از اعتبار را نیز به همراه داشت.

نرخ‌های کلیکی در سراسر بسترهای تحویل

تبلیغات پسندیدن صفحه در مقابل تبلیغات داستانی مانند صفحه

هزینه‌های هر کلیک نیز افزایش یافته است، اما نه به این میزان چشمگیر، و نه در همه جا. در این سه ماهه، CPCها در مقایسه با گذشته تنها 9 درصد رشد کردند. از سه ماهه چهارم 2011 تا سه ماهه اول 2012 این افزایش 23 درصد بوده است. در واقع، تنها ایالات متحده و کانادا افزایشی را در CPC به میزان 13 و 12 درصد نشان دادند. در ایالات متحده، میانگین CPC 1.04 دلار بود، در حالی که در کانادا 1.02 دلار بود. در جاهای دیگر، CPCها کاهش یافتند، با چشمگیرترین کاهش در فرانسه، جایی که 10 درصد کمتر بود.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *