اعلانیه

روز بازاریابی: 19 جولای 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 10 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 19 جولای 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • سه ماهه دوم 2012: درآمد گوگل 32% با کلیک های پولی افزایش 42%

    Google امروز درآمدهای سه ماهه دوم 2012 را اعلام کرد که نشان دهنده افزایش 32 درصدی درآمد از سه ماهه دوم 2011 تا سه ماهه دوم 2011 است. درآمد سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 2012 12.21 میلیارد دلار بود که نسبت به سه ماهه دوم 35 درصد افزایش داشت. 2011 بیشتر این افزایش ممکن است به دلیل افزایش کلیک های پولی از سال 2011 باشد […]

  • درآمد سه ماهه چهارم مایکروسافت 2012: درآمد تبلیغات آنلاین 12% افزایش یافته است

    مایکروسافت امروز درآمد سه ماهه چهارم سال 2012 خود را برای سال منتشر کرد که 7 درصد افزایش در درآمد کلی و 12 درصد افزایش در درآمد عملیاتی داشت. بخش خدمات آنلاین، که متشکل از بینگ است، شاهد افزایش 12 درصدی درآمد تبلیغاتی بود که مایکروسافت می‌گوید که ناشی از «بهبود جستجو» بوده است. درآمد بخش خدمات آنلاین 8 درصد افزایش یافت […]

  • توئیت های تبلیغ شده توییتر به یک محصول تبلیغاتی خالص تبدیل می شوند

    تویتر تغییر بسیار اساسی را در محصول تبلیغاتی توییت‌های تبلیغی خود اعلام کرده است – به نظر ظریف است، اما اساساً تبلیغ توییتر را تغییر می‌دهد. به طور خلاصه، تبلیغ‌کنندگان توییتر دیگر نیازی به انتشار یک توییت استاندارد ندارند که برای همه دنبال‌کنندگان قابل مشاهده باشد، قبل از اینکه به یک توییت تبلیغاتی تبدیل شود. آنها اکنون می توانند به طور خاص […]

    ایجاد کنند

  • طراحی یک کمپین فیس بوک برای دستیابی به اهداف بازاریابی

    در ستون آخر، دیدیم که تعدادی از عناصر مختلف یک کمپین موثر فیس بوک را تشکیل می دهند. یکی از مهمترین عناصر انتخاب آگهی است. برخلاف برخی از انواع بازاریابی دیجیتال، که تقریباً هیچ گونه تنوعی را ارائه نمی دهند یا به کندی تکامل می یابند، فیس بوک به طور مداوم فهرست تبلیغات خود را به روز می کند تا حتی […]

  • API های مدیریت جدید Google+ در حال باز شدن برای “صدها شخص ثالث دیگر”

    در اواخر سال گذشته Google ابزارهای مدیریت صفحه شخص ثالث را برای Google+‎ راه‌اندازی کرد. APIهای مدیریت صفحه اولیه فقط برای گروهی از شرکت ها باز شد. مجموعه جدید API ها توسط توسعه دهندگان فعلی (از جمله HootSuite، Buddy Media، Involver، Vitrue، و Context Optional) پیش نمایش شده و بازخورد مثبت دریافت کرده است. ادواردو تولر، کارمند گوگل اعلام کرد که در […]

  • ژوئن یکی دیگر از ماه‌های رکورددار در فضای تبلیغات ویدیویی بود، با پنج شرکت جداگانه که از مرز میلیارد تبلیغات ارائه شده عبور کردند و در مجموع بیش از 11 میلیارد جریان تبلیغات ویدیویی نشان داده شد. این اعداد از سرویس متریکس ویدئویی comScore در ژوئن 2012 آمده است. Google/YouTube با 1.41 میلیارد تبلیغ ویدیویی نمایش داده شده در طول ماه پیشتاز بود، اما این میزان تنها به […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *