اعلانیه
اعلانیه

چطور اینستاگرام را آپدیت کنیم؟

بروز نگه داشتن برنامه‌های گوشی‌های هوشمند بخصوص شبکه‌های اجتماعی نصب شده روی آن‌ها از جمله موارد ضروری است که کاربران باید به آن توجه کنند. این مسئله در کنار حفظ امنیت کاربر، امکان استفاده از جدیدترین ویژگی‌های برنامه را به فرد می‌دهد.

اینستاگرام نیز از جمله شبکه‌های اجتماعی محبوب است که طی سال‌های اخیر و انتشار نسخه‌های جدید تغییرات گسترده‌ای به خود دیده است. بنابراین بهتر است برای حفظ امنیت خود و استفاده از جدیدترین امکانات اضافه شده، جدیدترین آپدیت اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

نحوه بروزرسانی اینستاگرام در اندروید

برای اینکار ابتدا باید برنامه پلی استور (فروشگاه گوگل) را اجرا کنید. در این مارکت شما می‌توانید تمامی برنامه و بازی‌های مورد علاقه خود را پیدا کرده و آنها را روی گوشی خود نصب کنید.

بعد از اجرای پلی استور با لمس علامت ذره‌بین در قسمت بالایی صفحه نام “Instagram” را جستجو کنید. و وارد صفحه دانلود این برنامه شوید

در این صفحه با زدن روی گزینه سبز رنگ “Update” اینستاگرام شما به آخرین نسخه موجود بروز خواهد شد. به یاد داشته باشید در صورتی نمایش گزینه “Open” بجای “Update” این بدان معناست که اینستاگرام شما درحال حاضر آخرین نسخه اینستاگرام روی دستگاه نصب شده است.

نحوه بروزرسانی اینستاگرام در آی او اس

اگر شما یکی از کاربران محصولات اپل هستید باید از طریق مارکت داخلی این شرکت برنامه‌های خود را آپدیت کنید. برای اینکار ابتدا برنامه “App Store” را اجرا کرده و به زبانه جستجو (Search) بروید.

حال نام “Instagram” را در این بخش وارد کرده و آن را جستجو کنید. اولین نتیجه به نمایش گذاشته شده را لمس کنید تا به صفحه توضیحات و دانلود اینستاگرام هدایت شوید.

در این صفحه با زدن روی گزینه “Update” اینستاگرام شما به آخرین نسخه موجود بروز خواهد شد. توجه داشته باشید در صورتی نمایش گزینه “Open” بجای “Update” اینستاگرام شما از آخرین نسخه موجود استفاده می‌کند و نیازی به آپدیت کردن نخواهد داشت. 

شما از کدام نسخه اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون نسخه‌های مختلف این شبکه اجتماعی محبوب با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *