اعلانیه
اعلانیه

صدای خود را در سرویس صوتی Spaces توییتر عوض کنید!

قابلیت تغییر صدا یا Voice Transformer 

ویژگی Spaces در توییتر به شما اجازه می‌دهد تا به جای تایپ کردن نظرات خود، از طریق صوت با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. این ویژگی عملکردی شبیه به کلاب هاوس داشته و امکان ساخت چت روم‌های متعدد در آن وجود دارد. اسپیس به بیان ساده‌تر، چت روم صوتی توییتر است.

طبق گزارش جدید، توییتر مشغول کار روی قابلیت جدیدی به نام Voice Transformer (تغییر صدا) بوده که قرار است به سرویس مکالمه صوتی Spaces اضافه شود. سرویس Spaces در ماه مه سال 2020 برای بسیاری از کاربران قابل‌دسترس شد.

ویژگی تغییر صدا، ایفکت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به وسیله آن‌ها، صدای خود را حین شرکت در مکالمات صوتی تغییر دهند. این قابلیت باعث افزایش تنوع و جذابیت به چت‌ها شده و به طور خاص برای افرادی به کار می‌آید که مایل به پخش صدای اصلی خود نیستند.

قابلیت Voice Transformer با تنظیم گام یا افزودن اکو، صدای کاربر را تغییر می‌دهد. ایفکت‌های متعددی در این قابلیت جدید یافت می‌شود، که از جمله آن‌ها می‌توان به صوت زنبوری، کارتونی، هلیومی، صدای ناشناس و غیرقابل تشخیص، کاراکوئه، میکروفون، فضایی، استادیومی و روی صحنه اشاره کرد.

تغییر صدا در توییتر با ایفکت زنبوری

هنوز مشخص نیست که قابلیت Voice Transformer یا همان تغییر صدا چه زمان در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد. البته کد مربوط به این ویژگی هم‌اکنون در جدیدترین نسخه توییتر برای موبایل جاسازی شده است. پس می‌توان حدس زد که به زودی شاهد صداهای عجیب‌ و غریب و خنده‌دار در چت‌های صوتی توییتر خواهیم بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *