اعلانیه
اعلانیه

دوربین زیر صفحه نمایش گوشی سامسونگ فولد ۳ به هوش مصنوعی مجهز می‌شود

یکی از ویژگی‌های مورد انتظار گوشی تاشو پیشرو سامسونگ استفاده از تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش (UDC) است در گلکسی فولد ۳ است. اما آیا بکارگیری این فناوری می‌تواند عملکرد مشابهی با لنزهای همیشگی داشته باشد؟ 

درباره این موضوع افشاکننده محبوب چینی آیس‌یونیورس توسط یک توییت اعلام کرده است که دقیقا چه انتظاری می‌توان از دوربین سلفی گلکسی فولد ۳ داشت.

این افشاکننده مورد اعتماد امروز اعلام کرده است که فناوری UDC استفاده شده در فولد ۳ از یک الگوریتم هوش مصنوعی خاص برای بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده بهره می‌برد. وی ادعا می‌کند دوربین سلفی این محصول هنوز نمی‌تواند با لنزهای عادی برابری کند.

به گفته او تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش هنوز به پختگی لازم نرسیده است. اما به ادعای او گلکسی فولد ۳ بین گوشی‌های امسال که از این تکنولوژی بهره خواهند برد بهترین کیفیت را ارائه خواهد کرد.

البته این اولین بار نیست که آیس‌یونیورس درباره گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ صحبت می‌کند. لازم به ذکر است این مرد چینی سابقه‌ای طولانی در زمینه انتشار اخبار مورد اعتماد درباره محصولات پیشرو شرکت‌ها دارد.

پیش از این نیز افشاکننده اینترنتی مکس وینباخ درباره کیفیت دوربین سلفی فولد ۳ اعلام کرده بود تصاویر خروجی گوشی تاشو جدید غول کره‌ای از کیفیت قابل قبولی بهره می‌برند.

همانطور که می‌دانید پیش از سامسونگ کمپانی ZTE توانست با عرضه گوشی آکسون ۲۰ اولین عرضه کننده این تکنولوژی جذاب در سال گذشته باشد. ناگفته نماند کیفیت تصاویر خروجی دوربین سلفی این گجت به دلیل عدم پختگی فناوری استفاده شده نتوانست رضایت کاربران را جلب کند.

حال باید دید سامسونگ چگونه توانسته است در قسمت دوربین سلفی فولد ۳ تعادلی میان دریافت نوری خارجی و نور داخلی صفحه نمایش ایجاد کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *