اعلانیه
اعلانیه

در رویداد آنپکد امسال منتظر گلکسی S21 FE سامسونگ نباشید!

گوشی گلکسی S21 FE برای معرفی آماده نیست!

اگر به خاطر داشته باشید مشخصات فنی و ظاهری گلکسی S21 FE چند روز پیش به فضای مجازی راه پیدا کرد. در آن زمان گفته می‌شد سامسونگ در مراسم آنپکد امسال به طور رسمی از گوشی جدید خود رونمایی می‌کند اما گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که این محصول هنوز برای معرفی آماده نیست.

طبق اظهارات Lets Go Digital، گلکسی S21 FE هنوز در مرحله آماده‌سازی به سر می‌برد و احتمال رونمایی از آن در آنپکد بسیار پایین است. حتی نام این اسمارت فون نیز در فهرست محصولات مورد انتظار همچون گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی بادز و سری گلکسی واچ 4 به چشم نمی‌خورد.

ظاهرا سامسونگ نیز مانند بسیاری از کمپانی‌های سازنده دیگر با مشکل کمبود تراشه مواجه شده و به همین خاطر معرفی برخی از محصولات خود را به تعویق انداخته است. البته برخی منابع با تکذیب این خبر، از عرضه این دستگاه در اکتبر 2021 خبر داده‌اند.  

مشخصات گلکسی S21 FE سامسونگ

گوشی جدید از نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد. یک دوربین 12 مگاپیکسلی بالای دستگاه تعبیه شده که امکان ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری را برای کاربر فراهم می‌آورد. سیستم دوربین سه‌گانه نیز روی پنل پشتی قرار گرفته و متشکل از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی است.

گلکسی S21 FE سامسونگ به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و برای پردازش داده‌ها از تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام کمک می‌گیرد. وظیفه تأمین انرژی دستگاه نیز بر عهده باتری 4370 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *