اعلانیه
اعلانیه

تمام مدل های آیفون 13 به جدیدترین فناوری ارتباطی فعلی مجهز خواهند بود

گوشی‌های سری آیفون 13

با توجه به تلاش‌های کمپانی کوپرتینویی برای افزایش فروش محصولات خود، تمام آیفون‌های سال 2022 با فناوری 5G روانه بازار می‌شوند. بد نیست بدانید که کمپانی اپل، بیش از نیمی از درآمد خود را مدیون گوشی‌های iPhone است. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد این شرکت آمریکایی بخواهد نسخه‌های ارتقا یافته‌ای از گوشی‌های هوشمند خود را در سال آینده عرضه کند.

ظاهرا قرار نیست هیچ‌یک از محصولات سال 2022 به فناوری 4G مجهز باشد. همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌های سری آیفون 12 در سال 2020 از فناوری جدید 5G پشتیبانی می‌کنند. با توجه به موفقیت سری 12، اپل درصدد برآمده تا این ویژگی عالی را به نسل بعدی آیفون‌های خود را نیز منتقل کند.

فناوری 5G در تمام مدل‌های آیفون 2022

تمام مدل‌های آیفون 13 همانند گوشی‌های نسل قبلی، از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کنند. ظاهرا تمام مدل‌های جدید در سال جاری عرضه می‌شوند؛ و حتی نسخه SE نیز به فناوری 5G مجهز خواهد بود.

آیفون SE 2022

طبق گفته‌های مینگ چی کیو (تحلیلگر معروف اپل) آیفون SE ارزان‌ قیمت‌ترین مدلی است که از فناوری 5G برای برقراری ارتباطات استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد این محصول شباهت بسیاری با آیفون SE 2020 دارد.

اما نکته مهمی در عرضه سری آیفون‌های 2022 وجود دارد. ظاهرا اپل از ساخت گوشی آیفون مینی در سال آینده صرف‌نظر کرده است. این تصمیم می‌تواند به عدم موفقیت گوشی‌های مینی در برآورد انتظارات شرکت ربط داشته باشد.

به هر حال، گوشی iPhone SE جدید در نیمه اول سال آتی رونمایی خواهد شد. این دستگاه به تراشه A15 بایونیک مجهز بوده که در آیفون‌های 2021 نیز مشاهده می‌شود. در ضمن، مدل SE آینده از مودم اسنپدراگون X60 استفاده می‌کند.

در مقایسه با غول‌های بزرگی همچون هواوی، اوپو، شیائومی و سامسونگ، اینکه اپل کمی دیر به کاربرد فناوری 5G در محصولات خود روی آورده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *