اعلانیه
اعلانیه

اوپو بزودی از فناوری جدید شارژ گوشی های هوشمند رونمایی می کند

طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند زیادی تمرکز خود را روی فناوری شارژ سریع گذاشته‌اند. با افزایش تقاضا سرعت شارژ بالا در تلفن‌های همراه به نظر می‌رسد توسعه این تکنولوژی محبوب به این زودی‌ها متوقف نخواهد شد.

یکی کمپانی‌های پیشتاز در زمینه تولید تکنولوژی شارژ سریع شرکت چینی اوپو بوده که امروز با انتشار یک پوستر آمادگی خود را به جهت معرفی فناوری جدید شارژ گوشی‌های هوشمند در ۲۲ جولای اعلام کرده است. 

 

طبق پوستر منتشر شده توسط اوپو در شبکه اجتماعی چینی ویبو، این کمپانی اعداد ۲۲.۵ تا ۱۲۵ وات را به میان آورده و کنار آن نوشته است: “آیا شارژ گوشی‌ها فقط می‌تواند سریع و سریع‌تر شود؟”. این بدان معناست که فناوری پیشرو فقط درباره سرعت شارژ نیست.

سال گذشته اوپو از تکنولوژی شارژ ۱۲۵ وات رونمایی کرد. این فناوری به کاربران امکان شارژ یک گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در ۲۰ دقیقه می‌دهد. لازم به ذکر است این تکنولوژی برمبنای قواعد SuperVOOC 2.0 ساخته شده است. تمرکز فناوری VOOC همیشه بجای ولتاژ روی افزایش توان انتقال نیرو بوده و همین امر تکنولوژی مورد اشاره را در فهرست بهترین‌های این زمینه قرار داده است.

با توجه به گزارش اخیر منتشر شده توسط حساب کاربری دیجیتال‌چت‌استیشن به نظر می‌رسد اوپو قصد دارد فناوری سال گذشته خود را رسما وارد گوشی‌های خود کند. اما آیا این شرکت در مراسم پیشرو قصد تجاری‌سازی سرعت شارژ ۱۲۵ وات را دارد؟ برای پی بردن به این موضوع باید کمی بیشتر منتظر سخنان رسمی مدیرعامل اوپو در مراسم ۲۲ جولای باشیم.

آیا تابحال از گوشی‌هایی با پشتیبانی سرعت شارژ ۱۰۰ وات استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما این تکنولوژی می‌تواند برای سلامت باتری مضر باشد؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *