اعلانیه
اعلانیه

احتمال همکاری نتفلیس و پلی استیشن در عرصه گیمینگ قوی‌تر شد!

همکاری نتفلیس و پلی استیشن

ظاهرا نتفلیکس قصد دارد بازی‌های ویدیویی را به سرویس خود اضافه کند. شایعات متعددی مبنی بر ورود نتفلیکس به عرصه بازی‌سازی از اوایل ماه جاری (ژوئن سال 2021) در فضای آنلاین منتشر شده است.

البته این شایعات چندان بی‌اساس نبوده و از یکی از گزارش‌های رسانه خبری بلومبرگ نشأت گرفته‌اند. در این گزارش گفته شده که نتفلیکس، مایک وردو (مدیر سابق EA) را به عنوان معاون بخش توسعه بازی استخدام کرده است.

این خبر چندی بعد توسط نتفلیکس مورد تأیید قرار گرفت. شرکت آمریکایی همچنین اعلام کرد که به زودی فرایند ساخت بازی‌های موبایل را برای مشترکین خود آغاز می‌کند. با اینکه تاریخ خاصی برای عرضه نخستین بازی ارائه نشده، ولی خبر جدید به همکاری نتفلیکس و پلی استیشن در عرصه گیمینگ اشاره دارد.

 

پس از انتشار این خبر، یک داده کاو معروف به نام استیو موزر به دنبال سرنخ‌های جدید در خصوص اپلیکیشن موردنظر رفت. طبق یافته‌های موزر، ویژگی گیمینگ نتفلیکس از کدنام Shark استفاده می‌کند.

در اپلیکیشن نتفلیکس لوگوی N Games به طور مخفیانه جاسازی شده است. موزر همچنین تصاویر بیشتری از کنترلرهای DualSense (متعلق به PS5) و همین‌طور بازی Ghost of Tsushima (انحصاری پلی استیشن) را در اپلیکیشن نتفلیکس پیدا کرد.

همکاری دو کمپانی مطرح نتفلیکس و پلی استیشن امری معقولانه به نظر می‌رسد. در ماه آوریل، نتفلیکس یک قرارداد پنج‌ساله را به امضا رساند که به موجب آن، حقوق فیلم‌های سونی در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد.

بنابراین فیلم‌هایی مثل آنچارتد و موربیوس در واقع بخشی از مایملک نتفلیکس به شمار می‌آیند. پس چرا این همکاری پرمنفعت را به حوزه گیمینگ و بازی گسترش ندهد؟

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *