اعلانیه
اعلانیه

بهترین اپلیکیشن های WearOS در سال 2021 که باید روی هر ساعت هوشمندی نصب باشند

بهترین اپلیکیشن های WearOS

اگر به دنبال اپلیکیشن های برتر برای ساعت هوشمند خود می‌گردید، این مقاله را تا آخر بخوانید. قابلیت این دستگاه‌های پوشیدنی تنها به پخش موسیقی یا نمایش نوتیفیکیشن محدود نمی‌شود. با نصب برنامه‌های پیشنهادشده می‌توانید کارایی اسمارت واچ خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

Facer Watch Face – بهترین اپلیکیشن تغییر واچ فیس

اگر از واچ فیس های پیش‌فرض در ساعت هوشمند خود خسته شده‌اید، می‌توانید صفحات جدیدی را دانلود و نصب کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن های WearOS برای شخصی‌سازی صفحات ساعت هوشمند، Facer Watch Faces نام دارد.

با مراجعه به پلی استور می‌توانید برنامه Facer را روی ساعت هوشمند خود نصب کنید. این اپلیکیشن بیش از 15 هزار صفحه ساعت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در ضمن، به شما اجازه می‌دهد تا واچ فیس دلخواه خود را بسازید!

FitMe – بهترین اپلیکیشن انجام فعالیت‌های بدنی

اپلیکیشن FitMe بهترین روش برای حفظ تناسب‌اندام است، مخصوصاً اگر وقت کافی برای ورزش کردن نداشته باشید. با حرکات توصیه‌شده در این اپلیکیشن می‌توانید تنها در ظرف هفت دقیقه، جریان خون را به تک تک سلول‌های بدن خود بفرستید.

بهترین اپلیکیشن های WearOS

یک کاراکتر گرافیکی سه‌بعدی، شما را در انجام فعالیت‌های ساده، اما مؤثر ورزشی راهنمایی می‌کند. مربی صوتی نیز قابل‌دسترس است. چالش‌های پانزده روزه در این برنامه، بدون شک شما را به ادامه روزانه حرکات ورزشی ترغیب می‌کنند.

Google Keep – بهترین اپلیکیشن یادداشت برداری

گوگل کیپ، اپلیکیشن انحصاری گوگل برای نوشتن یادداشت و تهیه فهرست‌ها بوده که از پشتیبانی کامل ساعت‌های هوشمند برخوردار است. به همین خاطر یکی از بهترین اپلیکیشن های WearOS برای یادداشت برداری شخصی به حساب می‌آید.

با نصب این برنامه می‌توانید یک چک‌لیست از وسایل مورداحتیاج خود را نوشته و بدون در دست داشتن گوشی، به فروشگاه موردنظر بروید و خرید کنید. البته امکان تایپ با استفاده از صوت نیز وجود دارد.

Google Pay – بهترین اپلیکیشن رسیدگی به پرداخت‌ها

در دنیای امروزی به راحتی می‌توان پرداخت‌های متعدد را از طریق گوشی همراه انجام داد، بدون اینکه نیازی به حمل کارت‌های اعتباری داشته باشید. اما آیا بهتر نیست به جای درآوردن گوشی از جیب یا کیف خود، عملیات پرداخت را به وسیله ساعت هوشمند انجام دهید؟

بهترین اپلیکیشن های WearOS

با نصب اپلیکیشن گوگل پی روی اسمارت واچ، به شیوه‌ای محافظه‌کارانه‌تر و سریع‌تر به پرداخت‌های خود رسیدگی کنید. در مکان‌های شلوغ و ناامن، کاربرد ساعت همیشه بهتر از گوشی است!

Google Maps – بهترین اپلیکیشن مسیریابی

چه چیزی بهتر از اینکه در حین راه رفتن، به جای در دست داشتن نقشه یا گوشی همراه، تنها به ساعت خود نگاه کنید و به مقصد برسید؟ اپلیکیشن گوگل مپ یک ابزار بسیار کارآمد و مفید جهت نمایش مسیرها بوده که کاملا از سیستم عامل WearOS پشتیبانی می‌کند.

Wear Gesture Launcher – بهترین اپلیکیشن لانچر

با نصب این اپلیکیشن دیگر نیازی به زدن ضربه‌های متعدد روی نمایشگر نیست. در عوض برای راه‌اندازی یک اپلیکیشن یا اقدام خاص کافی است از ژست‌های حرکتی استفاده کنید. به عنوان مثال پس از فعال‌سازی لانچر جستر، می‌توانید حرف K را روی صفحه بکشید تا اپلیکیشن Google Keep برای شما باز شود.

بهترین اپلیکیشن های WearOS

استفاده از این اپلیکیشن بدون شک بهره‌وری شما حین استفاده از ساعت هوشمند را افزایش داده و در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

Lifesum – بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی

یکی از بهترین اپلیکیشن های wearOS برای پیگیری وضعیت سلامتی، Lifesum نام دارد. این برنامه علاوه بر کنترل میزان آب مصرفی، به شما اجازه می‌دهد تا اهداف دلخواه برای حفظ سلامتی خود را تنظیم کنید.

اپلیکیشن Lifesum یک برنامه غذایی عالی را نسبت به معیارهای سلامتی تهیه کرده و ترفندهای رژیم سالم را به شما نشان می‌دهد. لایف سام یک همراه عالی برای کاهش وزن است.

Infinity Loop – بهترین بازی

آخرین و البته خوشایندترین برنامه‌ای که می‌توانید روی ساعت هوشمند خود نصب کنید، یک بازی به نام Infinity Loop است. در مواقع بیکاری و یا انتظار، اجرای یک بازی خوب حسابی شما را سرگرم کرده و باعث می‌شود تا گذر زمان را از احساس نکنید.

بهترین اپلیکیشن های WearOS

بازی معمایی Infinity Loop سازگاری مناسبی با صفحه کوچک ساعت هوشمند دارد. هدف این بازی افزایش مهارت‌های منطقی است. شما باید تمام خطوط و کنج‌ها را به بهترین شکل ممکن به هم وصل کنید. این بازی به‌شدت ذهن کاربر را درگیر خود می‌کند و بعضی مراحل آن بسیار چالش‌برانگیز است، به طوری که کاملا غرق در آن می‌شوید.

نظر شما درباره معرفی بهترین اپلیکیشن های WearOS در این مقاله چیست؟ آیا تاکنون از این برنامه‌ها استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجارب خود را با کلیک در میان بگذارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *