اعلانیه
اعلانیه

این نوجوان 12 ساله توانست یک‌روزه 160 هزار دلار اتریوم بدست آورد!

پسر 12 ساله‌ای که 160،000 دلار اتریوم به دست آورد

در هفته گذشته، یک کودک 12 ساله مجموعه‌ای از آیکون‌ها را به‌صورت NFT به قیمت بیش از 160،000 دلار فروخت. نام این مجموعه NFT نهنگ‌های عجیب است که مجموعه‌ای از آیکون‌های پیکسلی نهنگ است و نام این پسر نیز بنیامین احمد است.NFTهای نهنگ‌های عجیب

بنیامین احمد که در حومه لندن مستقر است گفت: «من به فضای NFTها علاقه‌مند شدم زیرا در ابتدا فکر می‌کردم که به‌عنوان یک پز آنلاین کار باحالی باشد.» بعدا، پس از درک سبک هنری دیجیتالی اولین مجموعه‌های محبوب NFT مانند CryptoPunks و Bored Ape Yacht Club، تصمیم گرفت مجموعه‌ای از خودش بسازد.

NFTها یا توکن‌های غیر قابل معاوضه نوعی دارایی دیجیتال هستند که می‌تواند به فایل‌های موجود در اینترنت پیوست شوند و به‌عنوان مدرک مالکیت فروخته شوند. آنها سال‌هاست که وجود دارند، اما در شش ماه گذشته است که بسیار محبوب شده‌اند. در ماه مارس، فروش 69 میلیون دلاری NFT هنرمند دیجیتال Beeple در صفحه اول روزنامه وال‌استریت ژورنال قرار گرفت.

همانند CryptoPunks و Bored Ape Yacht Club، هر تصویر نهنگ عجیب با مجموعه‌ای از “خاصیت‌های” مشخص ارائه می‌شود که برخی از آنها نادرتر و باارزش‌تر از دیگران هستند. صد و بیست و پنجمین تصویر از مجموعه که RaritySniper.com آن را در رده هشتم کمیاب‌ترین 3350 NFT نهنگ عجیب قرارداد، اخیرا به قیمت حدود 6،000 دلار در بازار ثانویه به فروش رسیده است.

عمران، پدر احمد، به‌عنوان یک توسعه‌دهنده وب در یک سازمان خدمات مالی کار می‌کند. وی بنیامین و برادرش را در 5 یا 6 سالگی با HTML و CSS آشنا کرد. اخیرا، این دو برادر مهارت‌های خود را در بستر برنامه‌نویسی آنلاین به نام Codewars تقویت می‌کنند.

نهنگ‌های عجیب زمانی شروع شد که یکی از توسعه‌دهندگان پروژه NFT دیگری به نام Boring Bananas، به احمد اسکریپت پایتون حاوی الگویی برای ایجاد تصاویر طبقه‌بندی‌شده خود را ارسال کرد. پس از آن پدرش او را در فرایند تولید و تبلیغ دارایی‌های خود راهنمایی کرد.

به لطف تبلیغات هوشمندانه تیم Boring Bananas، مجموعه نهنگ‌های عجیب بسیار محبوب شد و احمد 80 اتریوم را در حدود 9 ساعت به دست آورد. وی افزود: «من از حق امتیاز در OpenSea نیز درآمد کسب می‌کنم. هروقت کسی یک نهنگ بخرد، 2.5 درصد از مبلغی را که برایش پرداخت کند به من می‌رسد.»

دشوار است تصور کنید که سیستم مالی سنتی، با پادمان‌های مزاحم و قوانین حمایت از حقوق مصرف‌کننده، اجازه دهد 160،000 دلار به‌راحتی به دست بنیامین برسد.

اما بنیامین گفته است که علاقه ندارد به این زودی این پول را خرج کند. او گفته است که اتریوم‌هایی که به دست آورده است را نگه خواهد داشت تا قیمت بسیار بالاتر برود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *