اعلانیه
اعلانیه

آموزش دانلود از اپل موزیک و گوش دادن به موسیقی ها بصورت آفلاین در اپل واچ

سرویس اپل موزیک با محصولات این شرکت مثل اپل واچ و… سازگاری بسیار خوبی دارد. کاربران از طریق این پلتفرم به ایستگاه رادیویی یا موسیقی مورد علاقه خود گوش کرده و با ذخیره کردن آنها بصورت آفلاین، می‌توانند در هر زمان به آنها گوش کنند. اما پخش موسیقی‌ها بصورت آفلاین چگونه امکان‌پذیر است؟ در این مطلب ما قصد داریم تا نحوه دانلود از اپل موزیک را با شما به اشتراک بگذاریم.

اما ذخیره موسیقی‌ها چه فایده‌ای برای کاربران دارد؟ تصور کنید شخصی برای دویدن خود را آماده می‌کند و قصد دارد هنگام ورزش به موسیقی دلخواه خود گوش دهد. برای اینکار کاربران ساعت خود را به هدفون بی‌سیم متصل می‌کنند.

اما در صورت عدم پشتیبانی اپل واچ از فناوری LTE، کاربر مجبور می‌شود تا گوشی خود را به همراه داشته باشد تا بتواند موسیقی دلخواه خود را بصورت آنلاین گوش دهد. اما در صورت ذخیره موسیقی‌های دلخواه دیگر نیاز به انجام اینکار نخواهد بود.

طریقه دانلود از اپل موزیک و انتقال آن به اپل واچ

برای شروع ابتدا آیفون و ساعت هوشمند خود را به یکدیگر متصل کرده و اپل موزیک را در آیفون خود اجرا کنید. حال به پایین صفحه اسکرول کرده و روی گزینه “Music” ضربه بزنید.

بالای صفحه به نمایش گذاشته شده گزینه‌ای با عنوان “Recent” وجود دارد. در صورت فعال بودن این گزینه شما می‌توانید به راحتی موسیقی دلخواه خود را به اپل واچ منتقل کرده و دیگر نیازی نیست برای اینکار بصورت دستی موسیقی‌ها را انتخاب کنید.

در کنار اضافه شدن فایل‌های پخش شده اخیر گزینه‌ای نیز وجود دارد که از طریق آن شما می‌توانید انتخاب کنید کدامیک از فایل‌ها روی ساعت ذخیره شده تا بتوان از آنها بصورت آفلاین استفاده کرد.

پایین گزینه “Recent Music” روی عنوان “Add Music” ضربه بزنید. با اینکار دسته‌بندی موسیقی‌های پخش شده توسط گوشی به شما نمایش داده خواهد شد. بعد از انتخاب آلبوم یا فهرست پخش دلخواه، گزینه “+” را که در قسمت بالایی و سمت راست صفحه قرار دارد لمس کرده تا فرایند دانلود از اپل موزیک برای شما آغاز شود.

برای حذف موسیقی‌ها از فهرست دانلود شده نیز شما می‌توانید با ورود به صفحه کتابخانه موسیقی‌های خود و کشیدن آلبوم یا پلی لیست مورد نظر به سمت چپ اقدام به حذف آنها کنید.

آیا شما نیز از سرویس پخش موسیقی اپل استفاده می‌کنید؟ به نظر شما این سرویس می‌تواند جایگزین مناسبی برای پلتفرم اسپاتیفای باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *