اعلانیه

رهن کامل آپارتمان در غرب تهران

فروش

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ 12 بازدید
اعلانیه

رهن کامل آپارتمان در غرب تهران

رهن کامل آپارتمان در سه محله غرب تهران، همچون سعادت آباد، جنت آباد و شهرک غرب را در این مقاله با ذکر مثال بررسی کنیم. محله جنت آباد به سه قسمت جنوبی، مرکزی و شمالی تقسیم می شود که هر کدام خصوصیات و ویژگی های خاص خودشان و قیمت های مختلفی دارند. همچنین رهن کامل در شهرک غرب و سعادت آباد بسیار گرانقیمت تر است.

رهن کامل آپارتمان در غرب تهران قیمت های مختلفی دارد. در این مقاله قصد داریم با ذکر مثال هایی؛ رهن آپارتمان درغرب تهران شامل مناطقی چون جنت آباد، سعادت آباد و شهرک غرب را بررسی کنیم.

رهن کامل آپارتمان در جنت آباد قیمت های مختلفی دارد چرا که این محله به قسمت های مختلفی چون جنوبی، مرکزی و شمالی تقسیم می شود. در ادامه سعی می شود نمونه های زیادی از رهن کامل آپارتمان در محله جنت آباد واقع در منطقه 5 تهران مثال زده شود.

رهن آپارتمان در جنت آباد جنوبی

• رهن کامل آپارتمان در جنت آباد جنوبی با متراژ 100 متری با ودیعه 230 میلیون تومان، دو خوابه  به سال ساخت 1397 ارائه می شود. خانه ای نوساز با طرح و نقشه ای خوب، دارای نما و مشاعات بسیار زیبا و امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور، انباری و تراس است.

• رهن آپارتمان در جنت آباد جنوبی با متراژ 85 متری با ودیعه 200 میلیون تومان، دو خوابه  به سال ساخت 1397 ارائه می شود. خانه ای نوساز با طرح و نقشه ای خوب، دارای نما و مشاعات بسیار زیبا و امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور، انباری و تراس است.

رهن خانه در جنت آباد مرکزی

• رهن کامل آپارتمان در جنت آباد مرکزی با متراژ 53 متری با ودیعه 100 میلیون تومان، یک خوابه ارائه می شود. خانه ای بازسازی شده و سرایداری دارای امکاناتی چون پارکینگ، انباری و کابینت mdf است.

• رهن آپارتمان در جنت آباد مرکزی با متراژ 80 متری با ودیعه 100 میلیون تومان، دو خوابه دارای موقعیت اداری ارائه می شود. این خانه دارای امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور و انباری است.

رهن کامل آپارتمان در جنت آباد شمالی

• رهن کامل آپارتمان در جنت آباد شمالی با متراژ 67 متری با ودیعه 90 میلیون تومان، یک خوابه ارائه می شود. خانه ای بسیار تمیز و رو به آفتاب دارای امکاناتی چون پارکینگ و انباری است.

• رهن آپارتمان  با متراژ 94 متری با ودیعه 200 میلیون تومان، دو خوابه ارائه می شود. خانه ای دارای دیزاین داخلی و بسیار زیبا و امکاناتی چون آسانسور، تراس، پکیج، هود، گاز رومیزی، باربیکیو، سرویس ایرانی و فرنگی، پارکینگ، انباری و کابینت mdf است.

رهن خانه در سعادت آباد

اجاره و رهن کامل آپارتمان و خانه در محله سعادت آباد که محله ای مدرن و مرفه نشین در شمال غرب تهران و در منطقه 2 قیمت های مختلفی دارد. در ادامه مثال هایی در این مورد زده می شود.

• رهن کامل آپارتمان در محله سعادت آباد با متراژ 60 متری با ودیعه 200 میلیون تومان، یک خوابه ارائه می شود. خانه ای بسیار تمیز و رو به آفتاب در یک مجتمع 25 واحدی، 5 طبقه ای و 5 واحدی  دارای امکاناتی چون پارکینگ ریموت، دوربین مدار بسته، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آیفون تصویری، شوفاژ و کولر، آشپزخانه گلس open با کانتر زیبا و انباری است.

• رهن آپارتمان در سعادت آباد با متراژ 65 متری با ودیعه 150 میلیون تومان، یک خوابه ارائه می شود. خانه ای 3 سال ساخت در حد نوساز دارای مشاعات عالی و لوکیشن دنج و امکاناتی چون پارکینگ ، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آیفون تصویری، آشپزخانه mdf، کف سرامیک، درب ریموت کنترل و انباری است.

• رهن کامل آپارتمان در منطقه سعادت آباد با متراژ 176 متری با ودیعه 500 میلیون تومان، سه خوابه در مجتمع مسکونی چهارده طبقه دو واحدی شیک و اکازیون ارائه می شود. خانه ای دارای موقعیت عالی و مشاعات بسیار تمیز واقع در طبقه سیزدهم و  امکاناتی چون پارکینگ ریموت، دوربین مدار بسته، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آیفون تصویری، لابی، لابی من، نگهبان، سرایدار و انباری است.

رهن کامل آپارتمان در شهرک غرب

رهن کامل آپارتمان در شهرک غرب واقع در منطقه 2 تهران که دارای خانه های ویلایی زیبا و قدیمی و آپارتمان هایی مدرن و گرانقیمت است. در ادامه مثال هایی در این زمینه زده میشود.

• رهن کامل آپارتمان در محله شهرک غرب با متراژ 120 متری با ودیعه 200 میلیون تومان، دو خوابه بازسازی شده واقع در طبقه اول ساختمان سه واحدی ارائه می شود. این خانه دو بر و دارای نورگیر عالی و امکاناتی چون پارکینگ، انباری، سالن پرده خور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و کابینت mdf است.

• رهن کامل آپارتمان شهرک غرب با متراژ 110 متری با ودیعه 350 میلیون تومان، دو خوابه نوساز واقع در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه تک واحدی ارائه می شود. این خانه خوش نقشه و بسیار شیک با نورگیر عالی دارای امکاناتی چون چون پارکینگ، انباری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ساختمان و کابینت mdf است.

• رهن آپارتمان در شهرک غرب با متراژ 60 متری با ودیعه 130 میلیون تومان، یک خوابه نوساز واقع در طبقه دوم ارائه می شود. این خانه خوش نقشه و بسیار شیک با نورگیر عالی با کمد و و پذیرایی ای بزرگ و آشپزخانه ای دو طرف باز بدون آسانسور در ساختمان و همچنین نمای ساختمانی زیبا است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *