اعلانیه
اعلانیه

Pew: استفاده روزانه از توییتر از سال 2010 چهار برابر شده است

پروژه اینترنت و زندگی آمریکایی مرکز تحقیقات Pew یافته‌های جدید مبتنی بر نظرسنجی را درباره استفاده از توییتر در ایالات متحده به طور کلی 15 درصد از بزرگسالان آنلاین می گویند که از توییتر استفاده می کنند و 8 درصد از آنها روزانه این کار را انجام می دهند. این در مقایسه با ۱۳ درصدی است که در سال گذشته گزارش دادند که کاربر توییتر هستند.

با این حال، تعداد کاربران روزانه توییتر از ماه مه 2011 دو برابر شده است و از زمانی که Pew در سال 2010 تحقیقاتی درباره توییتر انجام داد، چهار برابر شده است. Pew این افزایش استفاده روزانه را تا حدی به افزایش تلفن های هوشمند نسبت می دهد.

منبع: Pew, n=2,253 بزرگسالان ایالات متحده

بیشترین ضریب نفوذ و استفاده روزانه توییتر در میان افراد زیر 40 سال است. در دو نمودار زیر پذیرش توییتر بر اساس رده سنی و سپس استفاده روزانه از توییتر بر اساس گروه سنی نشان داده شده است.

منبع: Pew, n=2,253 بزرگسالان ایالات متحده

طبق داده‌های سال 2011، توییتر نزدیک به 500 میلیون کاربر جهانی ثبت‌شده دارد که 140 میلیون نفر از آنها روزانه فعال هستند و بیش از 340 میلیون پست ایجاد می‌کنند.

ایالات متحده بیشترین کاربر توییتر (نزدیک به 110 میلیون) را دارد اما چندین کشور دیگر فعال تر از ایالات متحده هستند: هلند، ژاپن و اسپانیا.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *