این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Google برای .google، .docs، .youtube و طبق گزارش ها بیش از 50 دامنه جدید TLD اعمال می کند قوی>
اگر Google موفق باشد، کاربران وب روزی میتوانند از صفحاتی در دامنههای جدید که به .google، .youtube، .docs و حتی .lol ختم میشوند، بازدید کنند. این شرکت مشارکت خود را در فرآیند درخواست شرکت اینترنتی برای نامها و شمارههای اختصاصیافته (ICANN) برای دامنههای سطح بالای عمومی (TLD) که شب گذشته به پایان رسید، تایید کرده است. اندکی قبل از […]
- پیو: استفاده روزانه از توییتر از سال 2010 چهار برابر شده است
پروژه اینترنت و زندگی آمریکایی مرکز تحقیقات Pew یافتههای جدید مبتنی بر نظرسنجی را در مورد استفاده از توییتر در ایالات متحده منتشر کرده است. به طور کلی 15 درصد از بزرگسالان آنلاین می گویند که از توییتر استفاده می کنند و 8 درصد این کار را روزانه انجام می دهند. این در مقایسه با ۱۳ درصدی است که در سال گذشته گزارش دادند که کاربر توییتر هستند. با این حال تعداد کاربران روزانه توییتر دو برابر شده است […]
- Meeker: تبلیغات موبایلی یک فرصت 20 میلیارد دلاری در ایالات متحده
تبلیغات تلفن همراه در سال جاری حدود 2.5 تا 3.0 میلیارد دلار در ایالات متحده خواهد آمد. با این حال مری میکر از کلاینر پرکینز، که تحلیلگر سابق مورگان استنلی است، می گوید که این فرصت تقریباً 20 میلیارد دلار است. در میان 110 اسلاید ارائه شده او در کنفرانس D10 دیروز، اسلایدی است که تفکر او را در مورد این […]
- Post IPO Report: Facebook Drops in Customer Loyalty Ranks, Down 7% in Brand Equity
IPO فیس بوک یک فاجعه برای شبکه اجتماعی بوده است، نه فقط از نظر مالی. BrandKeys، یک شرکت مشاوره برند و تعامل با مشتری، گزارش می دهد که این غول شبکه از رتبه 1 به رتبه 5 در رده شبکه های اجتماعی در شاخص وفاداری مشتری خود سقوط کرده است. این شاخص از 49000 مصرف کننده، 83 دسته و 600 برند نظرسنجی می کند. همین اواخر در فوریه […]
- فیسبوک نقشهای جدیدی را برای مدیران صفحه اضافه میکند و امکان زمانبندی پستها را دارد
سطوح سرپرست جدید امروز در صفحات فیس بوک منتشر می شود که هر کدام دارای مجموعه ای منحصر به فرد از مجوزها و تخصیص ها هستند. اکنون 5 رول جداگانه برای ادمین ها وجود خواهد داشت: مدیر محتوا ایجاد کننده ناظر تبلیغات بینش تحلیلگر نمودار زیر از فیس بوک مجوزهای هر یک از نقش های جداگانه را نشان می دهد: علاوه بر نقش های سرپرست، زمان بندی پست منتشر شده است […]
- بسیاری از شرکت ها ترافیک وب موبایل را نادیده می گیرند
بازاریابان همه در مورد رشد گسترده دسترسی به وب تلفن همراه، هم در ایالات متحده و هم در سراسر جهان صحبت می کنند، اما نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که تیم های توسعه وب در ارائه تجربیات خاص تلفن همراه کمی کند عمل کرده اند. این مقاله به بررسی چند درصد از سایتها میپردازد که یک وبسایت مخصوص موبایل را توسعه دادهاند […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
مدیریت شهرت
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.