اینها نتایج نظرسنجی است که ما انجام دادیم دوشنبه در Marketing Land ساعاتی پس از عمومی شدن انتقال مایر به یاهو.
از خوانندگان خواستیم که بین «حرکت خوب»، «حرکت بد»، یا اگر هنوز مطمئن نیستند، یکی را انتخاب کنند. 78 درصد آن را اقدامی خوب خواندند و 20 درصد دیگر گفتند که منتظر خواهند ماند و ببینند، و تنها حدود دو درصد از پاسخ دهندگان آن را حرکتی بد خواندند.
در اینجا نتایج نهایی آمده است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.