اعلانیه
اعلانیه

ایالت واشنگتن با فیس بوک برای کمک به ثبت نام رای دهندگان شریک می شود

اگر در ایالت واشنگتن زندگی می کنید، راه جدیدی برای ثبت نام برای رای دادن به زودی در دسترس خواهد بود. یک برنامه فیس بوک در صفحه وزیر امور خارجه که مستقیماً در فیس بوک وجود خواهد داشت، قرار خواهد گرفت. AP گزارش می دهد که این برنامه نتیجه تلاش های جمعی فیس بوک، مایکروسافت و ایالت خواهد بود.

واشنگتن اولین ایالتی خواهد بود که ثبت نام رای دهندگان را در فیس بوک ارائه می دهد. کاربران باید روی برنامه کلیک کنند و به فیس بوک اجازه دسترسی به اطلاعات آنها را بدهند و همچنین باید کارت شناسایی یا گواهینامه رانندگی ارائه دهند. این برنامه به سوابق وضعیت دسترسی نخواهد داشت، بلکه برای افزودن به پایگاه داده به سادگی روی آن قرار می گیرد. یک سایت “رای من” نیز برای کمک به اطلاع رسانی به ثبت نام کنندگان در مورد نامزدها و مسائل وجود خواهد داشت. شین هملین، مدیر انتخابات واشنگتن، اظهار داشت:

“در این عصر رسانه های اجتماعی و تعداد بیشتری از مردم برای دریافت خدمات آنلاین هستند، این یک راه طبیعی برای معرفی افراد به ثبت نام آنلاین و استفاده از قدرت دوستان در فیس بوک برای ثبت نام افراد بیشتر است. “

برای اطلاعات بیشتر به AP و  صفحه رسمی فیس بوک انتخابات ایالت واشنگتن.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *