اعلانیه
اعلانیه

بیش از نیمی از برندهای برتر اکنون در اینستاگرام هستند

ما می دانیم که اینستاگرام یکی از مقصدهای اجتماعی پرطرفدار برای کاربران، اما مارک‌ها از آن پیروی می‌کنند. در ماه آگوست، Simply Measured، یک شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی، متوجه شد که 40٪ از برندها اینستاگرام را برای بازاریابی انتخاب کرده اند. از آن زمان، استقبال از نام تجاری نسبت به سه ماهه 35 درصد افزایش یافته است – تا 1 نوامبر تا 54 درصد نرخ پذیرش.

اینستاگرام همه رقبا را در رشد سه ماهه شکست داد، تا حدی به لطف پذیرش تقریباً 100٪ فیس بوک و توییتر. با کمال تعجب، Google+‎ تنها 5 درصد رشد داشت در حالی که Pinterest با جهش 24 درصدی به نرخ پذیرش 63 درصد رسید، یعنی فقط 4 امتیاز کمتر از Google+. 34٪ از مارک ها حداقل یک عکس در هفته ارسال می کنند.

یکی از مهمترین موارد در گزارش SimplyMeasured این است که کاربران از برندهای درگیر حمایت می کنند. 20 درصد از برندهای برتر مورد بررسی 10000 یا بیشتر دنبال کننده داشتند. برندهایی که 20000 فالوور یا بیشتر داشتند نیز 29 درصد افزایش یافتند.

برای اطلاعات بیشتر به SimplyMeasured مراجعه کنید مطالعه.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *