اعلانیه
اعلانیه

مارکسکس به یک شرکت تبلیغاتی موبایلی Pure-Play تبدیل شد

امروز طی تماس سه ماهه سوم خود در اوایل امروز Marchex اعلام کرد که تماس ها و کسب و کار دامنه های خود را به دو بخش عمومی تقسیم می کند شرکت های معامله شده:

مارچکس اوایل امروز اعلام کرد که هیئت مدیره آن به مدیریت اجازه داده است تا جداسازی کسب و کار خود را به دو واحد تجاری مجزا دنبال کند. پس از بسته شدن تراکنش اسپین آف بدون مالیات پیشنهادی، سهامداران فعلی Marchex در موارد زیر ذینفع خواهند بود: Marchex، یک شرکت تبلیغاتی موبایلی خالص و متمرکز بر تماس؛ و Archeo, Inc. (“Archeo”)، یک دامنه برتر و بازار تبلیغاتی.

این مرحله نهایی تکامل Marchex از یک شبکه آربیتراژ جستجو به یک شبکه تبلیغاتی پرداخت به ازای تماس (PPCall) را نشان می‌دهد. به طور موازی، این شرکت یک تجارت تجزیه و تحلیل تماس را اجرا می کند که از پیشنهاد PPCall نیز پشتیبانی می کند.

Marchex تماس‌ها را از چندین کانال دریافت می‌کند، اگرچه تقریباً دو سوم تماس‌های آن از طریق تلفن همراه انجام می‌شود. Marchex به من گفت که برای ایجاد یک تماس تلفنی با کیفیت – به معنای تماسی که در نظر گرفته شده است – می‌تواند به «250000» نمایش تلفن همراه نیاز داشته باشد. این شرکت معتقد است که درصد زیادی از تماس‌هایی که از تبلیغات نمایشی موبایل آغاز می‌شوند، سهوی هستند («مشکل انگشت چاق»).

Marchex از تجزیه و تحلیل تماس استفاده می‌کند تا تعیین کند کدام تماس‌ها واجد شرایط هستند و باید هزینه را از تبلیغ‌کنندگان بپردازند. . در میان آنهایی که واجد شرایط “تماسهای خوب” هستند، این شرکت می گوید که “نرخ تبدیل شمال 25 درصد” را می بیند. این بدان معناست که تماس های قابل پرداخت به طور متوسط ​​حدود یک چهارم به فروش تبدیل می شوند.

من چند نمونه اضافی درخواست کردم و شرکت داده‌های تبدیل عمودی زیر را ارائه کرد:

  • خود ذخیره سازی — 15 تا 20 درصد
  • خدمات خانگی — 35 تا 40 درصد
  • تحصیلات — 25 تا 35 درصد
  • بیمه – 8 تا 15 درصد

اینها اعداد قابل توجهی هستند و بسیار بیشتر از عملکرد تبلیغات نمایشی مبتنی بر رایانه شخصی هستند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *