از سرزمین بازاریابی:
- غیر انتفاعی Save The Children جایگاه اول را در جدول امتیازات تبلیغات ماه مارس YouTube به خود اختصاص داده است
پس از معرفی اخیر تابلوی برتر کانال برند سه ماهه خود، یوتیوب تابلوی امتیازات تبلیغات ماه مارس را پست کرده است و ده برتر خود را رتبه بندی می کند. تبلیغات پولی ماه گذشته بر اساس تعداد بازدید. طبق گفته یوتیوب، آگهی ویدیویی شماره 1 این ماه متعلق به یک سازمان غیرانتفاعی است. با بیش از 28 میلیون بازدید، Save the Children UK “بیشترین […] - فیس بوک برای افزایش اندازه تبلیغات در ستون سمت راست حرکت می کند
فیس بوک در حال افزایش اندازه تبلیغات ستون سمت راست خود است. این اقدام که امروز در یک پست وبلاگ فیسبوک برای کسب و کار اعلام شد، قصد دارد اینگونه تبلیغات را برجسته تر و از نظر بصری سازگارتر کند که در فیدهای خبری کاربران ظاهر می شوند. در اینجا ظاهر جدید در مقایسه با پیشنهاد فعلی است: قابل توجه، طبق فیس بوک: کاربران فیس بوک […] - ویدیوی ضد قلدری با هر اشتراک کوتاهتر میشود
برای جلب توجه به قلدری، ائتلاف سنگاپور علیه قلدری برای کودکان و جوانان ویدئویی منتشر کرده است که هر بار که آن را مشاهده میکنید کوتاهتر میشود. این ویدیوی متحرک سیاه و سفید که در سایتی به نام Share It To The End میزبانی شده است، پسری را نشان می دهد که در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و به ما می گوید که همیشه احساس می کند […] - 3 نکته کاری کنید که شبکه وابسته شما برای شما کار کند
زمان سختی برای شرکت های وابسته است. در فوریه 2014، کانال وابسته تنها 7 درصد از تراکنش های تجارت الکترونیک را به خود اختصاص داد – از 9 درصد در فوریه 2013، و کاهش قیمت در مقایسه با منابع ترافیک تجارت الکترونیکی اصلی مانند جستجوی ارگانیک (24 درصد)، جستجوی پولی. (19%) و ایمیل (18%). ارقام بالا از The Custora Pulse، […] - Klout 2.0 برای iOS قابلیت کشف محتوا و زمانبندی را برای آیفون به ارمغان میآورد
بهروزرسانی جدیدی با ویژگیهای جدید به iOS خود راهاندازی کرده است. برنامه برنامه Klout 1.0 iOS کاملاً محدود بود و فقط امتیاز Klout یک کاربر را نشان می داد. نسخه 2.0 یک ارتقاء بزرگ است که با پیشرفت های قابل توجهی در کشف و اشتراک گذاری محتوا که Klout دارد، گره خورده است […] - بازاریابان محتوا، دسته بندی وبلاگ را بکشید
افلاطون گفت که سقراط به اشیای تازهای که در آن زمان کتاب بودند فکر نمیکرد و استدلال میکرد که کلام مکتوب بر توانایی انسان برای به خاطر سپردن و تفکر تأثیر میگذارد. در اوایل دهه 60، مارشال مککلوهان درباره «جبرگرایی رسانهای» نوشت، ایدهای که نشان میدهد فناوریهای ارتباطی ما طرز تفکر ما را شکل میدهند. هر کسی که […] - تویتر و فیسبوک #MarchMadness را اعلام میکنند پیروزی ها
آیا کسی برنده جنون مارس شد؟ بدون شک، شباز ناپیر و هم تیمی هایش در کنتیکت کسانی بودند که پس از مهار کنتاکی برای مسابقات قهرمانی بسکتبال مردان NCAA، تورها را قطع کردند. اما وقتی نوبت به نبرد برای برتری رویدادهای بزرگ در رسانههای اجتماعی میرسد، ساعت همچنان ادامه دارد و بازیگران اصلی برای […]
آمده است
دارد
میجنگند.
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- پس از رسیدن به 100 میلیون، فیس بوک اکنون 1 میلیارد کاربر در هند را هدف قرار داده است, m.economictimes.com
- %D8%8C%20%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C
- بابی براون به عنوان ویرایشگر در یاهو میپیوندد رئیس زیبایی، وبلاگ رسمی یاهو
- سندبرگ میگوید که او سیاست را رد کرده است، فیسبوک، وال استریت ژورنال
- دو سرپرست محصولات و مهندسی توییتر شرکت را ترک می کنند ، recode.net
- تحت فشار رشد، یاهو مایر جستجو می کند رئیس درآمد، recode.net
- گذرواژه توییتر شما بود در امان از Heartbleed. سایت های اجتماعی دیگر؟ TBD.، recode.net
%0A
را ترک نمیکند
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.