اعلانیه
اعلانیه

ویدیوی ضد قلدری با هر اشتراک کوتاه تر می شود

share_it_to_end_it

برای جلب توجه به قلدری، ائتلاف سنگاپور علیه قلدری برای کودکان و جوانان ویدئویی منتشر کرده است که هر بار که آن را مشاهده می‌کنید کوتاه‌تر می‌شود.

این ویدیوی متحرک سیاه و سفید که در سایتی به نام اشتراک‌گذاری تا انتها میزبانی شده است، پسری را به تصویر می‌کشد که در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و به ما می‌گوید او همیشه احساس تنهایی می کند و هیچ جا احساس امنیت نمی کند.

در سایتی که ویدیو را میزبانی می‌کند (این ویدیو در YouTube نیست و نمی‌توان آن را جاسازی کرد)، بینندگان تشویق می‌شوند ویدیو را در فیس‌بوک به اشتراک بگذارند. هر بار که ویدیو به اشتراک گذاشته می شود، کمی کوتاهتر می شود.

طول ویدیوی اصلی کمتر از دو دقیقه است و هر بار که مشاهده می‌شود، یک میلی‌ثانیه کوتاه‌تر می‌شود تا زمانی که تنها به یک فریم تبدیل شود.

البته نکته این است که این تصور را القا کنیم که هرچه افراد بیشتری از مشکل مطلع شوند، احتمال برطرف شدن آن مانند ویدیو بیشتر است. و برای ترغیب کودکان، برخلاف کودک موجود در این ویدیو که فکر می‌کند نادیده گرفتن مشکل باعث از بین رفتن آن می‌شود، این واقعیت را به اشتراک بگذارند که مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند تا بتوانند کمک بگیرند و به آن پایان دهند.

این یک استفاده هوشمندانه از تعامل آنلاین است که با استراتژی کمپین برای پایان دادن به قلدری مرتبط است.

تاکنون این ویدیو 6058 بار به اشتراک گذاشته شده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *