آیا بازاریاب ها آنچه را که موعظه می کنند عمل می کنند؟ و آیا برای آن پاداش می گیرند؟ در صنعتی که بهترین شیوهها در نتیجه فناوری و روندهای جدید دائماً در حال تغییر هستند، بازاریابان باید همین روند را ادامه دهند. آنها باید خود را مرتبط نگه دارند تا مارکهایشان را نیز مرتبط نگه دارند.
به نظر میرسد که امروزه بازاریابان مشتاق گسترش مجموعه مهارتهای خود هستند، اما بسیاری نمیدانند چگونه. علاوه بر این، این بازاریابان همه استراتژیهای «زود» را میدانند، اما بسیاری از آنها در کار خود استفاده نمیکنند. با وجود این، بسیاری از بازاریابان در سال گذشته شاهد ارتقاء و افزایش حقوق راحت بودند و میانگین حقوق همچنان در صنعت بازاریابی جستجو رقابتی است.
بازاریاب سرگشته
بر اساس “%D8%AF%D8%B1%20%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C%20%D9%BE%D8%B1%20%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%8C%2064%20%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%86%D9%82%D8%B4%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%20%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20.adobe.com/content/dam/Adobe/en/solutions/digital-marketing/pdfs/adobe-digital-roadblock-survey.pdf” target=”_blank” rel=”noopener”>مسدود دیجیتالی” گزارش توسط Adobe. و در حالی که 40 درصد گفتند که می خواهند نقش خود را به عنوان یک بازاریاب دوباره ابداع کنند، تنها 14 درصد احساس کردند که می دانند چگونه.
این فقط سرعت تغییر نیست که نقش بازاریابان را تغییر میدهد. 73 درصد به افزایش تعداد کانال ها و پلتفرم های مورد نیاز برای دستیابی به مخاطبان به عنوان محرک اشاره کردند. این به معنای مهارت های جدید برای به کارگیری و چیزهای جدید برای یادگیری است.
بهویژه در شرکتهایی که مبلغ قابل توجهی را صرف بازاریابی میکنند، اختراع مجدد کلیدی است و 82 درصد گفتهاند که بازاریابان برای موفقیت باید خود را دوباره اختراع کنند.