اعلانیه
اعلانیه

آگهی مجله با پیوندهای دستبند قابل جابجایی به برنامه ای که فرزند شما را در ساحل ردیابی می کند

nivea_bracelet_kids_beach

سال گذشته، FCB برزیل یک برج مجله ایجاد کرد برای Nivea که دارای پنل‌های خورشیدی و یک پورت USB بود که می‌توانست توسط مسافران ساحلی در برزیل برای شارژ کردن تلفن‌های خود استفاده کند تا هرگز ساحل را ترک نکنند. این یک ورود جالب به مسیرهای رو به رشد توسعه محصول بود که بسیاری از آژانس‌ها اکنون در حال بررسی هستند.

امسال، برند شما با یک نوع محصول دیگر است. این روشی مبتکرانه برای پیگیری کودکانتان در حالی که از یک روز در ساحل لذت می‌برید ابداع کرده است.

محصول به نام Nivea Protege، دوباره یک مجله است درج کنید. این بار یک ترکیب چاپی و موبایلی است که به شما امکان می‌دهد یک دستبند را از درج مجله بردارید، آن را به مچ دست فرزندتان بچسبانید، یک برنامه را دانلود کنید و این دو را همگام‌سازی کنید تا بتوانید از طریق یک پیوند بلوتوث با فرزندتان ارتباط برقرار کنید.

والدینی که از این برنامه استفاده می‌کنند، اگر فرزندشان فراتر از حداکثر مسافتی که برای فرزند خود تعیین می‌کند، سرگردان شود، زنگ هشدار دریافت می‌کنند. و یک نقشه رادار مانند به والدین کمک می‌کند تا پس از به صدا درآمدن زنگ، مکان فرزندشان را پیدا کنند.

در حالی که مچ بند از کاغذ “مقاوم در برابر رطوبت” ساخته شده است، مشخص نیست که اگر کودک تصمیم به غوطه ور شدن در آب بگیرد، کارایی دارد یا خیر. سپس اگر فرزندتان در اقیانوس سرگردان است، شاید کمی بیشتر توجه کنید.

این یک پیگیری خوب برای شارژر تلفن تابستان گذشته است و ما هیجان زده هستیم که ببینیم آنها در آینده چه خواهند داشت.

[youtube]http://youtu.be/OlvjzQJGDnY[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *