اعلانیه
اعلانیه

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست؟

رپورتاژ آگهی را میتوان بعنوان یکی از بهترین روشهای تبلیغات اینترنتی و برندسازی برشمرد که بزرگترین شرکت ها و برندهای معروف جهان برای معرفی محصولات و خدمات خود از اَن استفاده میکنند.

رپرتاژ آگهی به دلیل اَنکه یک تبلیغات غیر مستقیم بشمار میرود لذا از تاثیرگذاری بالایی برخوردار بوده و مخاطبان به علت اعتمادی که به این نوع تبلیغات دارند مشتاقانه نیز اَنرا مطالعه میکنند.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپرتاژ آگهی در حقیقت یک مطلب است که بصورت خبری در قالب یک مقاله، گزارش و یا مصاحبه در خبرگزاری ها و سایتهای پربازدید منتشر میشود که از یک تیترجذاب بهمراه توضیحات مربوط به محصول و یا خدمات به اضافه تصویر برخوردار هستند.

نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی

• نوشتن رپورتاژ تبلیغاتی حتما باید توسط یک تیم متخصص و خبره که در زمینه بازاریابی و برندینگ و همچنین سئو دارای مهارت های بالایی هستند تهیه شود.

• رپورتاژ خبری باید در سایتهای پربازدید و خبرگزاری های معتبر انتشار یابد تا از بازخورد بهتری برخوردار باشد.

• محتوای مطلب باید با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشرکننده نوشته شود تا از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار باشد.

چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقا رتبه سایت در گوگل میشود؟

این نوع روشهای تبلیغاتی که بصورت دائمی در سایتهای منتشرکننده باقی میمانند از سه کلمه کلیدی که از داخل متن تبلیغاتی انتخاب میشوند بصورت فالو به سایت شما لینک داده میشود که با توجه به اینکه لینک فالو بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقای رتبه سایت در گوگل دارد، لذا میتوان از اَن بعنوان یکی از موثرترین روشهای تبلیغاتی نام برد.

سایت 1اشاره نیز با داشتن تیمی متخصص در رابطه با تهیه و تولید محتوای تبلیغاتی اَمادگی خود را جهت انجام رپورتاژ اَگهی برای صاحبان مشاغل اعلام میدارد. جهت سفارش رپورتاژ اَگهی در سایت 1اشاره با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *