اعلانیه
اعلانیه

استخدام علوم پزشکی ایران در سال ۱۴۰۱

داروخانه‌های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق فضای رقابتی و گزینش، اقدام به جذب نیروی انسانی نماید.

مجموعه مدد ایران به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران (مدیریت داروخانه‌های بیمارستانی) قصد دارد ۱۷ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق فضای رقابتی و مراحل گزینش با عنوان شغلی دارویار (متصدی خدمات عمومی) جذب نماید.  محل جغرافیایی خدمت این دسته از مشاغل در داروخانه بیمارستان‌های تحت پوش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران حسب نظر مدیریت مجموعه ممد ایران خواهد بود.

آن دسته از افراد دارای مدرک کاردانی خدمات سلامت دارویاری یا دارای گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه به همراه گذراندن دوره آموزش در زمینه مربوطه می‌توانند برای استخدام با این عنوان شغلی درخواست نمایند. متقاضیان به منظور بررسی کامل شرایط و ثبت درخواست به سایت معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی به نشانی vcm.iums.ac.ir  مراجعه نمایند. آخرین مهلت ثبت نام از متقاضیان چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه خواهد بود.

شرایط عمومی استخدام علوم پزشکی ایران

متقاضیان استخدام در مجموعه داروخانه های بیمارستانی ممد ایران، می‌بایست پیش از هرگونه اعلام درخواست با شرایط عمومی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مطلع باشند. در ادامه به بررسی این شرایط آشنا می شوید.

  • تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن تابعیت ایران
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت برای آقایان
  • عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان
  • عدم سابقه محکومیت جزائی موثر
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی انجام کار مورد نظر بر اساس تشخیص شورای طب کار یا کمیسیون پزشکی
  • عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضائی و ذی صلاح

شرایط اختصاصی استخدام علوم پزشکی ایران

داشتن حداقل سم ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۲۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی رشته سلامت دارویاری جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان که یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *