اعلانیه
اعلانیه

بانک گردشگری به منظور تکمیل و تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شعب و واحدهای ستادی تهران دعوت به همکاری می‌نماید.

بانک گردشگری به عنوان یک بانک غیر دولتی قصد دارد تعدادی از متقاضیان را به منظور تکمیل کادر تخصصی و اجرایی در واحدهای ستادی و شعب تهران استخدام نماید. دعوت از متقاضیان صاحب نظر و مجرب بانکی در سطوح شغلی با رعایت اولویت‌های مورد نیاز و صرفا با تشخیص بانک صورت خواهد گرفت. از آن دسته از افرادی که در یکی از رشته‌های حسابداری، مهندسی صنایع، اقتصاد، علوم بانکی، مدیریت و حسابرسی دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه های معتبر کشور می‌باشند می‌توانند درخواست همکاری خود را به بانک گردشگری ارسال نمایند.

نحوه ارسال درخواست همکاری با بانک گردشگری

متقاضیان به منظور ثبت درخواست استخدام در این بانک می‌بایست به سایت بانک گردشگری به نشانی tourismbank.ir مراجعه نمایند و تمام اطلاعات مورد نیاز از جمله مشخصات فردی، سوابق تحصیلی، سوابق کاری، دوره‌های آموزشی گذرانده شده و توانایی‌ها مورد نیاز را درج نمایند. این دسته از افراد می‌بایست آخرین مدرک تحصیلی خود را در یکی از فرمت‌های jpg،gif،bmp،pdf،jpeg،png ارسال نمایند. لازم به ذکر است بر اساس اطلاعیه بانک گردشگری، متقاضیان تا ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند نسبت به ثبت کامل درخواست خود اقدام نمایند. گفتنی است این مدت تمدید نخواهد شد. از میان درخواست‌های ارسال شده از سوی متقاضیان، افراد واجد شرایط اولیه انتخاب و بر اساس اولویت مورد نیاز بانک، اطلاع رسانی از طریق پیامک یا تماس صورت خواهد پذیرفت.

شرایط عمومی استخدام بانک گردشگری

از آن دسته از افرادی که بر اساس شرایط و مدارک مورد نیاز اعلام شده قصد دارند درخواست خود را ثبت نمایند، می بایست نسبت به شرایط عمومی اعلام شده از سوی بانک گردشگری آگاهی داشته باشند. در ادامه به بررسی این دسته از شرایط استخدام این بانک می‌پردازیم.

  • دارا بودن تابعیت ایرانی و التزام به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به ادیان رسمی کشور
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • برخورداری از روحیه مشتری مداری، روابط عمومی مناسب و روحیه مشارکت و انجام کار گروهی
  • سلامت کامل روان و جسم و عدم اعتیاد به هرگونه مواد مخدر و روان گردان
  • دارای کارت پایان خدمت‏ یا معافیت دائم برای آقایان تا تاریخ ابلاغ این آگهی استخدام
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • تسلط به خدمات بانکداری الکترونیکی و مهارت‌های  ICDL
  • حداکثر ۲۹ سال سن (متولدین سال ۱۳۷۲ به بعد)

شرایط اختصاصی استخدام بانک گردشگری

متقاضیان در زمان ثبت نام می بایست دارای حداقل دانشنامه کارشناسی از دانشگاه معتبر کشور باشند. در غیر این صورت پس از ثبت افرادی که فاقد این مدرک باشند، از بررسی سایر شرایط اعلام شده از سوی کارشناسان بانک جلوگیری می‌شود.

رشته‌های مورد نیاز استخدام بانک گردشگری

بر اساس اطلاعیه بانک گردشگری افرادی که در یکی از رشته‌های اقتصاد (تمامی گرایش ها)، حسابداری، حسابرسی‏، علوم بانکی، مدیریت (تمامی گرایش‌ها)‏ و مهندسی صنایع فارغ التحصیل شده‌اند می‌توانند درخواست همکاری خود را به این بانک ارسال نمایند.

نکات مهم استخدام بانک گردشگری

  • چنانچه بانک در هر مرحله از همکاری، متوجه عدم رعایت “اصل صداقت” در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مربوطه از سوی متقاضی شود، موضوع جذب/ تداوم همکاری، کان لم یکن و بلا اثر خواهد بود.
  • ارائه مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و شرکت در مصاحبه های روانشناختی و تخصصی، هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *