ترافیک جهانی به دارایی های یاهو در ماه سپتامبر به بالاترین حد خود در دو سال گذشته رسید و از سطوحی فراتر رفت که این شرکت از سال 2011 تاکنون ندیده است.
ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو، آمار ترافیک را در طول امروز تماس با درآمد سه ماهه سوم، گفت که “سرعت محصول و افزایش تعامل یاهو به طور موثر دو سال کاهش ترافیک را پاک کرد.”
او دو نمودار جداگانه را به اشتراک گذاشت، یکی برای ترافیک جهانی به دارایی های یاهو (نخستین نمودار زیر) و دیگری مختص ترافیک ایالات متحده. داده ها هم ترافیک موبایل و هم ترافیک دسکتاپ را منعکس می کنند، اما Tumblr را شامل نمی شود (که مطمئناً اعداد 2013 را بسیار بالاتر می برد).
مایر همچنین فاش کرد که یاهو اکنون 800 میلیون کاربر منحصر به فرد ماهانه جهانی دارد – اولین باری است که این شرکت به این سطح رسیده است و از زمانی که او 15 ماه پیش سکان هدایت شرکت را به دست گرفت، 20 درصد افزایش یافته است.
او همچنین گزارش داد که یاهو بیش از 390 میلیون کاربر ماهانه تلفن همراه دارد که 15 درصد نسبت به سه ماهه دوم سال جاری افزایش داشته است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.