اعلانیه
اعلانیه

Klout توسط شرکت نرم افزار مدیریت اجتماعی Lithium Technologies خریداری می شود

klout-k-logoLithium Technologies، یک نرم افزار مدیریت تجربه مشتری اجتماعی شرکت، امروز بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن اعلام کرد Klout را خریداری کرده است.

طبق اعلامیه، خرید، “یکی از بزرگترین ردپای داده ها از نگرش ها، ترجیحات و فعالیت های مصرف کننده در کانال های دیجیتال” ایجاد می کند.

لیتیوم ادعا کرد که شرکت‌های ترکیبی به 500 میلیون مصرف‌کننده در 10000 منطقه مورد علاقه خاص و بیش از 300 جامعه برند دسترسی خواهند داشت. جزئیات مالی کسب فاش نشد.

راب تارکف، مدیر عامل لیتیوم، گفت: «با Klout، لیتیوم به طور کامل چشم انداز خود را برای ایجاد یک ارتباط آنلاین قابل اعتماد بین مصرف کنندگان و برندهایی که به آنها اهمیت می دهند، ارائه می دهد. برندهایی مانند AT&T، Best Buy و Skype از فناوری لیتیوم برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنند.

لیتیوم گفت: جو فرناندز مدیر عامل Klout بخشی از تیم اجرایی آن خواهد بود که به عنوان مدیر کل و SVP خدمت می کند و عملیات Klout را مدیریت می کند. یک پست توسط فرناندز در وبلاگ شرکت Klout ادعا کرد که کاربران Klout همچنان می‌توانند در مورد فعالیت رسانه‌های اجتماعی خود اطلاعاتی کسب کنند، محتوا پیدا کنند و امتیازات Klout را در سایت و برنامه تلفن همراه کسب کنند.

Lithium Technologies ویدئوی زیر را همراه با بیانیه اعلام خرید پست کرد:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *