طبق اعلامیه، خرید، “یکی از بزرگترین ردپای داده ها از نگرش ها، ترجیحات و فعالیت های مصرف کننده در کانال های دیجیتال” ایجاد می کند.
لیتیوم ادعا کرد که شرکتهای ترکیبی به 500 میلیون مصرفکننده در 10000 منطقه مورد علاقه خاص و بیش از 300 جامعه برند دسترسی خواهند داشت. جزئیات مالی کسب فاش نشد.
راب تارکف، مدیر عامل لیتیوم، گفت: «با Klout، لیتیوم به طور کامل چشم انداز خود را برای ایجاد یک ارتباط آنلاین قابل اعتماد بین مصرف کنندگان و برندهایی که به آنها اهمیت می دهند، ارائه می دهد. برندهایی مانند AT&T، Best Buy و Skype از فناوری لیتیوم برای مدیریت شبکههای اجتماعی خود استفاده میکنند.
لیتیوم گفت: جو فرناندز مدیر عامل Klout بخشی از تیم اجرایی آن خواهد بود که به عنوان مدیر کل و SVP خدمت می کند و عملیات Klout را مدیریت می کند. یک پست توسط فرناندز در وبلاگ شرکت Klout ادعا کرد که کاربران Klout همچنان میتوانند در مورد فعالیت رسانههای اجتماعی خود اطلاعاتی کسب کنند، محتوا پیدا کنند و امتیازات Klout را در سایت و برنامه تلفن همراه کسب کنند.
Lithium Technologies ویدئوی زیر را همراه با بیانیه اعلام خرید پست کرد:
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.